ادامه محدودیت‌های ترافیکی، اقتصادی و اداری بروجرد تا ۲۰فروردین

کد خبر: 
۶۵۲
فرماندار ویژه بروجرد خبر داد:

ادامه محدودیت‌های ترافیکی، اقتصادی و اداری بروجرد تا ۲۰فروردین

فرماندار ویژه بروجرد گفت: محدودیت‌های ترافیکی، اقتصادی و اداری این شهرستان تا بیستم فروردین‌ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، عبدالرحیم رحیمی با اشاره به رعایت ممنوعیت‌های اعلام شده طی روزهای اخیر به ویژه در روز سیزدهم فروردین توسط مردم از شهروندان بافرهنگ بروجردی قدردانی کرد.

وی افزود: به طور قطع نتایج این همکاری و همدلی در رسیدن به هدف بزرگی که برای مقابله با شیوع این ویروس خطرناک به دنبال آن هستیم اثرات بسیار زیادی خواهد داشت.

رییس ستاد مقابله با کرونا در بروجرد همچنین با تشکر ویژه از اصناف و بازاریان و کارفرمایان و کارگرانی که این روزها با رعایت ممنوعیت‌های ابلاغ شده، کسب و کار و درآمدشان دچار مشکل شده است، اظهار داشت: همانطور که دولت هم وعده داده برنامه‌ریزی خوبی برای حمایت از اصناف و اقشاری که در اثر اجرای طرح‌های مقابله با کرونا دچار آسیب شده‌اند صورت گرفته و این دسته از همشهریان عزیزمان نگرانی از این بابت نداشته باشند.

رحیمی اعلام کرد: فعلا بر اساس دستورالعمل‌های قبلی، محدودیت‌های ترافیکی، اقتصادی و اداری تا بیستم فروردین طبق روال روزهای اخیر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بنابراین بحث ممانعت ورود به شهر و تردد خودروهای افراد غیربومی در سطح شهر و نیز تعطیلی اصناف و بازار به جز فروشگاههای مواد غذایی همچنان با همکاری و مشارکت دلسوزانه همشهریان عزیز تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت و در روزهای آتی اگر تغییری در این برنامه‌ها ایجاد شود از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری بروجرد - عبدالرحیم رحیمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم