اختصاص بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین به محور پلدختر - اندیمشک

کد خبر: 
۵۲۷
مدیرکل راهداری لرستان خبر داد:

اختصاص بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین به محور پلدختر - اندیمشک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از اختصاص بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین به محور پلدختر - اندیمشک با ۴۹ درصد خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرك، عباس شرفی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا پایان روز سوم فروردین ۹۹، سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی مجهز به تردد شمار استان، ۷۷ کیلومتر بر ساعت بوده که محور پلدختر – خرم‌آباد با ۹۷ کیلومتر بیشترین سرعت و محور نورآباد - نهاوند با ۴۹ کیلومتر کمترین سرعت را به خود اختصاص داده‌اند.

وی، عنوان کرد: با توجه به اینکه محور پلدختر-اندیمشک خرم‌آباد به علت وقوع سیل‌های فروردین و اسفند ۹۸ به عنوان یک محور موقت و با ایمنی پایین فقط برای خودروهای محلی و خدمت‌رسان باز است این میزان سرعت در این محور بسیار خطرآفرین خواهد بود از این رو به مردم توصیه می‌شود در محور پلدختر سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان ۵۳ درصد کاهش یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، از کاهش ۵۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای استان خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه در ۸ روز ابتدایی تعطیلات نوروزی امسال، یک میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۵ وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با سه میلیون و ۲۲۷ هزار و ۹۶۵ وسیله نقلیه، ۵۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

شرفی با بیان اینکه ساعت اوج تردد در این روزها بین ساعت ۱۴ تا ۱۵عصر با ۲۴۴ وسیله نقلیه بوده است، اظهار کرد: محورهای دورود- سه راهی چالانچولان با ۶۳ هزار و ۵۳۴، سه راهی چالانچولان- خرم‌آباد (بروجرد) با ۵۷ هزار و ۹۳۰، خرم‌آباد ـ پلدختر (چم انجیر) با ۵۱ هزار و ۴۳۶ و سه راهی چالانچولان – خرم‌آباد (مله سرخه) با ۴۹ هزار و ۸۷۷ وسیله نقلیه به ترتیب بیشترین سهم را در تردد وسایل نقلیه در این ایام داشته‌اند.

وی، گفت: بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین نیز به محور پلدختر - اندیمشک با ۴۹ درصد اختصاص داشته است.

 

برچسب‌ها: 
اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي لرستان - عباش شرفي - ويروس كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم