احداث ۳۴۰۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد لرستان

کد خبر: 
۴۲۱۱
طی دو سال آینده؛

احداث ۳۴۰۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد لرستان

جلال شیخ پور مدیرکل کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان از احداث سه هزار و چهارصد واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی طی دو سال آینده خبر داد و اظهار داشت: تأمین مسکن مددجویان یک ضرورت است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «جلال شیخ‌پور» در آیین واگذاری یک واحد مسکونی مددجویی که به نمایندگی از ۳۵۰ واحد احداثی کمیته امداد استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: یکی از دغدغه‌های ما همواره تأمین مسکن مددجویان بوده است و به همین منظور طی یک برنامه دو ساله ۳۴۰۰ واحد برای این عزیزان احداث می‌شود.

وی افزود: در این راستا کمیته امداد امام خمینی لرستان با همکاری سپاه پاسداران و بنیاد مسکن تعداد ۲۵۰۰ واحد مسکونی را احداث می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان ادامه داد: همچنین ۹۰۰ واحد نیز با همکاری بنیاد علوی انجام می‌شود.

شیخ‌پور به افتتاح و بهره‌برداری از یک واحد مسکونی مددجویی که به نمایندگی از ۳۵۰ واحد احداثی کمیته امداد استان لرستان نیز اشاره و اعلام کرد: این تعداد واحد مسکونی با بیش از ۵۲ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

وی تصریح کرد: بنا داریم تا پایان سال‌جاری یک هزار واحد مسکونی دیگر را برای مددجویان کمیته امداد لرستان احداث نماییم.

مدیرکل کمیته امداد لرستان یادآور شد: بدین منظور شناسایی اولیه افراد واجد شرایط صورت گرفته که با جذب اعتبارات، این مهم عملیاتی و اجرایی می‌شود.

شیخ‌پور با بیان اینکه تاکنون سهم آورده افراد برای خانه‌دار شدن بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان بوده است، خاطرنشان کرد: البته بعضی از مددجویان که جزو اقشار خیلی ضعیف بوده‌اند بدون سهم آورده، صاحب‌خانه شدند.

وی با اعلام اینکه امسال سهم آورده مددجویان برای احداث خانه حذف می‌شود، گفت: این در حالیست که متقاضیان می‌توانند از تسهیلات یکصد میلیون تومانی مسکن استفاده کنند.

سمیه روزبهانی /

 

برچسب‌ها: 
اداره کل کمیته امداد لرستان - جلال شیخ پور - مسکن محرومان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم