آماده باش نیرو‌های آتش نشانی خرم‌آباد برای چهارشنبه آخر سال

کد خبر: 
۶۳۹۰
معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد:

آماده باش نیرو‌های آتش نشانی خرم‌آباد برای چهارشنبه آخر سال

آماده باش نیرو‌های آتش نشانی خرم‌آباد برای چهارشنبه آخر سال

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد از آماده باش خودرو‌ها و نیرو‌های آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک،  «حمیدرضا علیرضایی» در خصوص اقدامات انجام شده برای پیشگیری از خطرات احتمالی چهارشنبه سوری گفت: جلساتی را با نیروی انتظامی، راهور شهرستان، هلال احمر، ۱۱۵ و سازمان‌های داخلی شهرداری مانند فضای سبز، آتش نشانی، آرامستان‌ها و سازمان فرهنگی برگزار کردیم. هم اکنون همه خودرو‌ها و نیرو‌های آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: تبلیغات محیطی خطرات احتمالی چهارشنبه سوری هم از طرف شهرداری از ده روز گذشته آغاز شده و در نقاط پرخطر همچون ماسور، پشته‌حسین آباد و زیبا کنار، ماشین‌های آتش نشانی، ۱۱۵ و هلال احمر مستقر هستند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد، فردا سه شنبه ۲۲ اسفند، همه سازمان‌های شهرداری از جمله فضای سبز برای حفظ درختان در آماده باش خواهند بود.

چهارشنبه سوری یکی از جشن‌های سنتی ایرانی است که در غروب آخرین سه‌شنبه سال خورشیدی و پیش از فرارسیدن نوروز برگزار می‌شود که به علت استفاده از مواد محترقه و آتش زا گاهی شاهد اتفاقات ناگوار در این روز هستیم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
چهارشنبه سوری - آتش نشانی - چهارشنبه آخر سال - حمیدرضا علیرضایی - شهرداری خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم