آغاز عملیات تکمیل سر ریز سد «مروک» با اعتبار ۱۰ میلیاردی

کد خبر: 
۱۵۳۴
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

آغاز عملیات تکمیل سر ریز سد «مروک» با اعتبار ۱۰ میلیاردی

آغاز عملیات تکمیل سر ریز سد «مروک» با اعتبار ۱۰ میلیاردی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: عملیات تکمیل سر ریز سد «مروک» با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرک، داریوش حسن‌نژاد در دومین جلسه شورای حفاظت آب شهرستان دورود، اظهار داشت: عملیات تکمیل سر ریز سد «مروک» با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شروع شده و عملیات تکمیل سر ریز تا قبل از شروع بارندگی‌های سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی، بیان داشت: برای تکمیل شبکه آبیاری سد و تعمیر و بازسازی خسارت وارده به شبکه در اثر وقوع سیلاب، سال جاری قرارداد دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با پیمانکار منعقد و اقدامات خوبی ازجمله تعمیر و بازسازی کانال اصلی MC سد «مروک»، تعمیر و بازسازی کامل بند انحرافی روستای «دوخواهران»، تعمیر و بازسازی «سیفون عالم آباد» انجام گرفت و در حال حاضر شبکه سد به نحو احسن در حال ارائه خدمات به کشاورزان و باغداران است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، همچنین در خصوص لایروبی‌ها و احداث دیوارهای حفاظتی، بیان داشت: در سال جاری مبلغ سه میلیارد تومان برای لایروبی و احداث دیوار حفاظتی در روستای «چنار» به طول یک کیلومتر، لایروبی در سه نقطه داخل شهر، لایروبی و تغییر و اصلاح مسیر روستای بخش «سیلاخور»، ۱۵ کیلومتر لایروبی کانال «علی‌آباد» و هشت کیلومتر لایروبی کانال «ترشاب» هزینه شده است./

 

 

برچسب‌ها: 
شرکت آب منطقه ای لرستان - داریوش حسن نژاد - سد مروک - دورود

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم