آزمون توان تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در لرستان

کد خبر: 
۶۸۷۴
با حضور تیم‌های غرب کشور برگزار شد؛

آزمون توان تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در لرستان

آزمون توان تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: آزمون سنجش تاب‌وتوان تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر استان‌های غرب کشور به میزبانی لرستان با موفقیت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «محمد قدمی» گفت: آزمون سنجش تاب‌وتوان تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر استان‌های غرب کشور از روز سه شنبه ۸ خرداد در منطقه افرینه شهرستان معمولان آغاز و با اجرای کامل برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، عصر امروز ۱۱ خرداد در شهر پلدختر به پایان رسید.

وی هدف از برگزاری این آزمون را تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص برای واکنش سریع و صحیح در حوادث و سوانح طبیعی و انسانی عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اظهار داشت: تحمل زندگی در شرایط سخت با جیره غذایی اضطراری، برگزاری آزمون‌ها و کارگاه فنی کوهستان، کارگاه cpr، کوه‌پیمایی و اسکان اضطراری از جمله برنامه‌های این دوره چهارروزه بود که اعضای تیم‌های شرکت‌کننده مورد ارزیابی داوران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور قرار گرفتند.

«قدمی» گفت: دستیابی به نیروی انسانی توانمند و ماهر، سازماندهی مناسب، آموزش مداوم، تجهیز و تمرین مستمر تیم‌های جستجو و نجات با بهره‌گیری از مربیان باتجربه از برنامه‌های مهم جمعیت هلال‌احمر است.

گفتنی است در این دوره ۱۷۰ نجاتگر از استان‌های «لرستان»، «همدان»، «ایلام»، «کرمانشاه»، «خوزستان»، «کهگیلویه و بویراحمد» و «چهارمحال‌وبختیاری» در قالب هشت تیم حضور داشتند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
تیم واکنش سریع - هلال احمر - لرستان - محمد قدمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم