آخرين مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲؛ امشب

کد خبر: 
۴۹۲۱
مشاور رئیس سازمان سنجش کشور اعلام کرد:

آخرين مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲؛ امشب

آخرين مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 1402؛ امشب

مشاور رئیس و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: شامگاه شنبه ۲۶ آذر آخرین‌مهلت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ است و این مهلت تمدید نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «علیرضا کریمیان» با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۶۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام کردند، افزود: داوطلبان درصورتی‌که دارای شرايط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون هستند، می‌توانند حداكثر در دو رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت‌نام کنند.
    
کریمیان تأکید کرد: داوطلبانی كه علاوه بر رشته‌ امتحانی اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شركت در رشته‌ امتحانی دوم (رشته شناور) هستند، لازم است کد رشته امتحانی دوم را نيز در تقاضانامه ثبت‌نام درج کنند و اين دسته از داوطلبان می‌بایست برای رشته امتحانی دوم يك‌ كارت اعتباري ديگر، به مبلغ دو میلیون و سیصد هزار ريال علاوه بر كارت اعتباری اول خريداری کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش یادآور شد: باتوجه‌به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون و ضرورت اقدامات پیوسته اجرایی برای آماده‌سازی و حوزه‌بندی، کارت آزمون، دفترچهٔ سؤالات و پاسخ‌نامه‌ها، امکان تمدید مهلت ثبت‌نام وجود ندارد و ضروری است داوطلبان در فرصت باقی‌مانده ثبت‌نام کنند و بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام پذیرفته نمی‌شود.

گفتنی است، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

پایان پیام/
 

برچسب‌ها: 
کارشناسی ارشد - ثبت نام - سازمان سنجش

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم