دى ۱۳۹۸

پاکدل به زرک خبر داد:

رییس کانون هنرهای آیینی سنتی لرستان از برگزاری بیستمین همایش منطقه‌ای آیینی سنتی با حضور هنرمندان ۱۰ استان به میزبانی خرم‌آباد خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد:

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از افتتاح ۷۲میلیارد تومان پروژه راه و مسکن در استان طی دهه فجر امسال خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، رضا خالقی در گفت‌وگو با رسانه‌های لرستان اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بهره برداری از ۷۲ میلیارد تومان پروژه راه و مسکن در استان آغاز می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه کار ساخت و تکمیل ۳۳۲ واحد مسکن مهر خرم‌آباد پایان یافته است، تصریح کرد: ...
 

نماینده ولی‌فقیه در دیدار با اصحاب رسانه لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد خطاب به اصحاب رسانه استان گفت: کار علمی، کمیّتی و آماری کنید.
به گزارش خبرنگار زرک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی شامگاه شنبه در دیدار با اصحاب رسانه لرستان گفت: عقب‌ماندگی یک مجموعه یا یک منطقه علل و عوامل گوناگونی دارد و اینگونه نیست مشخصاً یک علت را برای این مورد شناسایی کنیم.

بهاری خطاب به اصحاب رسانه‌ی استان:

نایب رییس و سخنگوی خانه مطبوعات لرستان خطاب به اصحاب رسانه‌ی استان گفت: این خانه را خانه‌ی خود بدانید.
به گزارش خبرنگار زرک، محمدبهاری که در دیدار اصحاب رسانه لرستان با نماینده ولی فقیه در استان سخن می‌گفت، به روند ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات و چگونگی شکل‌گیری آن اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برای توانمند کردن خانه مطبوعات استان کوتاهی نمی‌کنم.
به گزارش خبرنگار زرک، محمدحسین فتاحی شامگاه شنبه در نشست هم‌اندیشی نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اصحاب رسانه استان به جایگاه رسانه در کشور و نقش بسزای آن در پیشرفت و وحدت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز جنگ استکبار علیه ایران اسلامی صرفاً در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی نیست، بلکه در تمامی حوزه‌ها ورود پیدا کرده‌اند و حوادث اخیر خود گواه این مدعاست.

در دیدار هیأت رییسه کانون کارشناسان استان با مدیر شعب پست بانک لرستان عنوان شد:

رییس هیأت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان لرستان با بیان اینکه در همه‌ی سطوح و تخصص‌ها کارشناس داریم، گفت: کانون کارشناسان رسمی دادگستری بزرگترین تشکل تخصصی جامعه‌شمول است.
به گزارش پایگاه خبری زرک به نقل از روابط عمومی کانون؛ حجت والیزاده در جلسه با مدیر شعب پست بانک لرستان با تاکید بر اینکه سابقه‌ی تاسیس کانون کارشناسان به سال ۱۳۱۵ برمی‌گردد، تصریح کرد: در بیش از ۴۰ قانون، از کارشناس رسمی دادگستری نام برده شده که این امر بیانگر اهمیت...

استاندار لرستان:

استاندار لرستان از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد در محل فعلی شرکت پارسیلون خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سخن می‌گفت بر احیاء کارخانه پارسیلون خرم‌آباد تأکید و تصریح کرد: این کارخانه جزو صنایع اولیه لرستان بوده است و مردم نسبت به آن حسّ قدیمی دارند از طریق ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد در آن منطقه، احیاء می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از استاندار خواستار شد:

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تخصیص اعتبارات فصل۲ برای تکمیل ۲۷ ریزپروژه این شرکت را از استاندار خواستار شد.
به گزارش خبرنگار زرک، فریدون خودنیا که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سخن می‌گفت با بیان این‌که پروژه‌های شرکت توزیع برق لرستان ۷۰درصد پیشرفت کاری دارد، تخصیص ۱۵ میلیارد از فصل ۲ اعتبارات را برای تکمیل پروژه‌های این شرکت را از استاندار خواستار شد.

روابط عمومی آبفار لرستان هشدار داد؛

رییس روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفار لرستان در خصوص یخ‌زدگی لوله‌ها و سیستم‌های اندازه‌گیری هشدار داد.
به گزارش خبرنگار زرک، کیومرث حسن‌نژاد در گفت‌وگو با رسانه‌های لرستان با اشاره به این‌که به دنبال پیش‌بینی کاهش شدید هوا در استان، حفاظت از کنتورها در روزهای آینده ضروری است، خطاب به مشترکین آبفار لرستان گفت: در این خصوص هشدارهای این شرکت را جدی بگیرید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از افتتاح ۱۰طرح جدید بازآفرینی محلات شهری در این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، رضا خالقی در گفت‌وگو با رسانه‌های لرستان با اشاره به این‌که ۱۸۱ میلیارد ریال طرح بازآفرینی پنج شهر استان در دست اقدام است، اعلام کرد: این طرح‌ها در ۱۹ محله هدف و به صورت اقدام مشترک در قسمت‌های خدمات روبنایی، زیربنایی، بهسازی محیط و ارتقای توانمندی‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم