کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان

محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان خبر داد؛

این تعداد کارگاه طی فصل تابستان امسال برگزار شد.

برگزاری ۳۹ کارگاه برخط در کانون پرورش فکری لرستان 
مدیرکل کانون پرورش فکری استان:

کارگاه‌های کانون تا پایان خرداد ادامه دارد.

محمدجواد محمدی مديركل كانون پرورش فكري لرستان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان:

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی گفت: علاقمندان تا ۱۵ تیرماه می‌توانند در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، محمدجواد محمدی امروز شنبه در سخنانی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان ۱۳۹۹ در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان لرستان گفت: ثبت‌نام کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری ...

اجرای طرح «امداد فرهنگی مجازی» در روزهای تعطیل؛

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از تولید برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی، توسط مربیان این اداره‌کل خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، محمد جواد محمدی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و نیز تعطیلی فعالیت‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و افزایش زمان فراغت کودکان، اقدامات فرهنگی، هنری وادبی، برای بهره مندی کودکان و نوجوانان که این روزها امکان...

به‌دلیل شیوع بیماری کرونا؛

جلسات پایانی کلاس‌های کانون زبان ایران که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بودند، به شکل ویدیویی ضبط شده و روی سایت این مجموعه آموزشی بارگذاری شد.
به گزارش پایگاه خبری زرک، چهار جلسه پایانی کلاس‌های کانون زبان که در تمام ۴۶ سطح کودک، نوجوان، جوان و بزرگ‌سال در اسفند ۱۳۹۸ به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا تعطیل شده بود، به شکل ویدیویی ضبط شده و روی سایت این آموزشگاه زبان بارگذاری شد.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم