شبكه بهداشت و درمان دلفان

بيمارستان ابن سينا نورآباد
طي حكمي؛

«امیر رضاییان» رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان در حکمی «محمد سیف» را بعنوان سرپرست جدید بیمارستان ابن و سینا شهرستان نورآباد منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «محمد سیف» متخصص بیهوشی و سابقه ریاست بیمارستان ابن‌سینا شهرستان نورآباد را در کارنامه دارد.

پیش از این «یعقوب طهماسبی» عهده‌دار این مسئولیت بود.

رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان خبر داد؛

رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان از قرنطینه شدن دو روستای مهم این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه افزایش همه‌گیری کرونا در روستاها را داریم که با مداخله به موقع سعی بر کنترل این وضعیت را داریم.

به گزارش خبرنگار زرک، امیر رضاییان در سخنانی اظهار داشت: تاکنون دو روستای مهم را قرنطینه کردیم که به دلیل اینکه در ایام عید کارگرها از تهران آمدند و باعث بوجود آوردن کانون‌های آلودگی در این روستاها شدند.

رضاييان به زرك خبر داد؛

رييس شبكه بهداشت و درمان دلفان از بهبودي ۷۷ نفر مبتلا به كرونا در اين شهرستان خبر داد.

امير رضاييان شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار زرك اظهار داشت: تا کنون ۳۱۰ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان دلفان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۲۸۳ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۱۲۲ مورد مثبت و ۱۶۳ نمونه منفی اعلام شده است.

مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان به زرك خبر داد؛

مدير شبكه بهداشت و درمان دلفان از شناسايي ۳۰۴ فرد مشكوك به كوويد ۱۹ در اين شهرستان خبر داد.

امير رضاييان شامگاه پنجشنبه به خبرنگار زرك گفت: تا کنون ۳۰۴ نمونه از بیماران مشکوک به «کرونا» در شهرستان دلفان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که از اين تعداد به ۲۷۱ نمونه پاسخ داده شده است.

وي با بيان اينكه ۳۳ نمونه منتظر جواب داريم، افزود: از تعداد نمونه‌هاي پاسخ داده شده ۱۲۱ مورد مثبت و ۱۵۰ نمونه منفی اعلام شده است.

شمار مبتلايان به كرونا در دلفان به 103 نفر رسيد/ 2 نفر فوتي
رييس شبكه بهداشت و درمان دلفان در گفت‌وگو با زرك؛

رييس شبكه بهداشت و درمان دلفان، شمار مبتلايان به كرونا در اين شهرستان را ۱۰۳ نفر عنوان كرد و گفت: تاكنون ۲مورد فوت قطعي بر اثر ابتلا به اين ويروس در دلفان ثبت شده است.

دكتر امير رضاييان امروز يكشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرك با اشاره به آخرين آمار مبتلايان به كرونا ويروس در شهرستان دلفان اظهار داشت: تا کنون ۲۶۲ نمونه از بیماران مشکوک به «کرونا» در اين شهرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۲۳۸ نمونه پاسخ داده شده است.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم