دکتر کرم یاری

کرم یاری مدیرکل بهزیستی لرستان
مدیرکل بهزیستی استان خبر داد؛

این کمک با مشارکت خیرین صورت گرفت.

دکتر کرم یاری مدیرکل بهزیستی لرستان
مدیرکل بهزیستی لرستان مطرح کرد؛

۷۵۰ واحد مسکونی به مددجویان تحویل شده است.

دکتر کرم یاری مدیرکل بهزیستی لرستان
مدیرکل بهزیستی لرستان:

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: تسهیلات ساخت مسکن به خانواده‌های دارای معلول، به خصوص دو معلول به بالای این استان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرک، کرم یاری امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به خانواده‌های دارای معلول و به خصوص دارای دو معلول به بالا اظهار داشت: در این راستا به این خانواده‌ها در شهرها ۶۰ میلیون تومان بلاعوض و در روستاها ۳۶ میلیون تومان بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان نیز وام با سود چهار درصد پرداخت می‌شود.

دکتر کرم یاری مدیرکل بهزیستی لرستان
مدیرکل بهزیستی لرستان در دیدار با منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس:

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: جامعه هدف بهزیستی نیازمندان و بیماران هستند که ما به حداقل‎ها بسنده کردیم و ارائه خدمات بهتر به این قشر در گرو تخصیص اعتبارات است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ کرم یاری امروز دوشنبه در دیدار با دکتر حسین گودرزی، منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی که در محل بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: بهزیستی با اعتبارات محدود ۱۶۲ خدمت انجام می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی لرستان دکتر کرم یاری
مدیرکل بهزیستی لرستان :

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه اعتیاد بطور سرسام‌آوری در حال رشد است، اعلام کرد: اعتیاد زنانه در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار زرک، کرم یاری در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد با بیان اینکه اگر با تمهیداتی که انجام شده از تولد فرزند معلول در خانواده جلوگیری شود هزینه آن خیلی کمتر از این است که متولد شود، ادامه داد: با اقدامات پزشکی در رفع معلولیت‌ها برآییم که حتی ممکن است درمان جوابگو نباشد و به معضلی برای جامعه تبدیل شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان دکتر کرم یاری
به همت بهزیستی لرستان صورت گرفت؛

مدیرکل بهزیستی لرستان از تخصیص مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های حمایتی با هدف پیشگیری از بروز کرونا به افراد نیازمند در محلات حاشیه‌ای، خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، «کرم یاری» ظهر امروز یکشنبه در دیدار با «مرتضی کشکولی»، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه فعالیت بهزیستی با دیگر ادارات متفاوت است، افزود: جامعه هدف بهزیستی گستردگی زیادی دارد.

برقراری 1281 تماس ناشی از استرس کرونا با «صدای مشاور» لرستان
مدیرکل بهزیستی لرستان خبر داد:

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه تاکنون ۱۷۰۸ تماس با سامانه صدای مشاور برقرار شده است، اعلام کرد: از این تعداد، ۱۲۸۱ مورد در رابطه با اضطراب و استرس ناشی از کرونا بود.

به گزارش خبرنگار زرک، دکتر کرم یاری عصر پنجشنبه در جلسه ویدیو کنفرانس استانی که به ریاست استاندار لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و موسسات خیریه ...

دکتر کرم یاری
مدیرکل بهزیستی لرستان خبر داد:

مدیرکل بهزیستی لرستان از راه‌اندازی سامانه غربالگری اضطراب، استرس و افسردگی در بحران ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، دکتر کرم یاری در سخنانی، جزییات فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در بحران ویروس کرونا را تشریح کرد و گفت: سازمان بهزیستی کشور با راه‌اندازی درگاه اینترنتی corona.behzisti.ir در تلاش است تا بتواند به صورت هوشمند افراد جامعه را در این شرایط بحرانی از نظر وضعیت روانشناختی، غربالگری نماید و توصیه‌های روانشناختی را به آن‌ها ارائه دهد.

دکتر کرم یاری خبر داد:

مدیرکل بهزیستی لرستان از فعالیت ۱۰۲ مرکز اقامتی و شبانه‌روزی این اداره کل در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، کرم یاری که در نخستین جلسه کمیته پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در سال جدید سخن می‌گفت، اظهار داشت: خوشبختانه با ابلاغ اعتبارات جدید به استان شرایط برای خرید لوازم بهداشتی و ضدعفونی برای مراکز تسهیل شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اعلام کرد:

مدیرکل بهزیستی لرستان به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پیش بینی وقوع سیل تمامی مهدهای کودک و مراکز روزانه آموزشی ـ توانبخشی سراسر استان را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار زرک، کرم یاری امروز یکشنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اعلام اینکه تمامی مهدکودک‌ها و مراکز روزانه آموزشی ـ توانبخشی بهزیستی لرستان تا پایان هفته‌جاری تعطیل است، اظهار داشت: با توجه به ضرورت پیشگیری از شیوع ویرس کرونا و اخطاریه‌های...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم