اداره كل بهزيستي لرستان

دكتر كرم ياري مديركل بهزيستي لرستان
یاری خبر داد؛

مدیرکل بهزیستی لرستان از تداوم طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان این اداره کل خبر داد و گفت: ۵۰۰ خانه جدید ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش در دست احداث قرار دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان:

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان گفت: امسال ۱۱۰ خانواده دارای معلولیت شدید و بسیار شدید و فاقد مسکن استان رایگان صاحب‌خانه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ رضا وفایی با اعلام این خبر افزود: سال گذشته برای تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش، تعهد بهزیستی لرستان ۲۰۲ واحد بودکه بیش از حد تعهد اقدام و ۴۳۵ واحد مسکن را برای جامعه هدف احداث کردیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان خبر داد؛

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: بیشترین تعداد کودکان کار استان در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد هستند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ کرم یاری امروز در جلسه کمیته ساماندهی کودکان کار و خیابانی لرستان که با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سالن اجتماعات بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: مسئول ساماندهی کودکان کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اما چون بهزیستی مراکز برای نگهداری کودکان کار و خیابانی دارد این مهم را به ما محول کردند.

مدیرکل بهزیستی استان :

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: تکلیف شده کودکان کار و خیابانی و معتادان متجاهر را ظرف دو هفته جمع‌آوری کنیم و مجبوریم این کار را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار زرک؛ دکتر کرم یاری امروز در جلسه کودکان کار که به منظور جمع‌آوری کودکان کار و خیابانی در سالن اجتماعات بهزیستی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر کودکان کار در سطح شهر خرم‌آباد در چهار راه بیمارستان و چهارراه فرهنگ دوشیفت صبح و عصر فعال هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان خبر داد؛

معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستان از ایجاد ۱۸۰۰ شغل برای مددجویان این اداره کل در سال گذشته، خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ رضا وفایی اظهار داشت: در سال ۹۸، تعهدمان برای ایجاد شغل مددجویان ۱۵۰۰ مورد بوده که توانستیم ۱۸۰۰ شغل در حوزه صنعت، خدمات، گردشگری و کشاورزی برای جامعه هدف ایجاد کنیم.

دكتر كرم ياري مديركل بهزيستي لرستان
دكتر كرم ياري:

مدیرکل بهزیستی لرستان از انتقال معتادان متجاهر، زباله‌گردها و کودکان خیابانی پس از تایید صحت سلامت و عدم ابتلا به ویروس کرونا به کمپ‌های ماده ۱۶ خبر داد

به گزارش خبرنگار زرک، «کرم یاری» در کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا استان که به ریاست دکتر ثمینی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد با بیان این مطلب افزود: ساماندهی و مداخله هدفمند در جمع آوری کودکان خیابانی و معتادان متجاهر و نگهداری از آنها به منظور حذف حضور آنها در خیابان‌ها ...

طي حكمي؛

مدیرکل بهزیستی لرستان طی حکمی «معصومه صارمی» را به عنوان سرپرست جدید امور اداری این اداره کل منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار زرک، «کرم یاری» با قدردانی از خدمات «فرانک پوررجب» در زمان تصدی سرپرستی امور اداری بهزیستی لرستان؛ طی حکمی «معصومه صارمی» را به عنوان سرپرست جدید امور اداری بهزیستی لرستان منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است:

توزيع سبد كالا به ارزش 25ميليون تومان بين 500 مددجوی بهزیستی الیگودرز
اكبري خبر داد:

اليگودرز ـ ريیس بهزیستی الیگودرز از توزیع ۵۰۰ سبد كالا ويژه نوروز به مددجويان اين اداره خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، مریم اکبری با اعلام این خبر افزود: این بسته‌های سبد غذایی در غالب طرح پیشگیری و کنترل ویروس کرونا به ارزش ۲۵۰میلیون ریال بین مددجویان بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

وي افزود: ۵۰۰سبد کالا با هماهنگی دفتر مشارکت‌های بهزیستی الیگودرز که  شامل برنج، روغن، مواد پروتئینی، ماکارونی بود به  مددجویان بهزیستی الیگودرز اهدا گردید.

دكتر كرم ياري:

مديركل بهزيستي لرستان با بیان اینکه بهزیستی با اعتبارات موجود نمی‌تواند پاسخگوی همه نیازهای جامعه هدف باشد افزود: از همه خیرین و مردم عزیز دعوت مي‌كنيم تا با مشارکت همگانی ما را در این امر خطیر یاری نمایند.

به گزارش خبرنگار زرك، دکتر کرم یاری در سومین جلسه کمیته پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا با محوریت طرح ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا که با حضور معاونان و کارشناسان مربوطه برگزار شد اظهار داشت:...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم