تاخیر ۱۰ روزه در تسویه کالابرگ؛ گلایه فروشندگان از بیپاسخماندن مطالبات [1]
سرویس شهروندخبرنگار پایگاه خبری زرک [2] – با گذشت ۱۰ روز از خریدهای انجامشده با کالابرگ الکترونیکی، برخی فروشندگان اعلام کردهاند هنوز مبلغی بابت تسویه این خریدها دریافت نکردهاند. شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام، از تأخیر در پرداختها گلایه کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شده است.
طرح کالابرگ الکترونیکی که با هدف حمایت از معیشت خانوارها و تأمین کالاهای اساسی راهاندازی شده، به فروشگاهها این امکان را میدهد تا در ازای ارائه کالا به دارندگان اعتبار، مبلغ معادل را از دولت دریافت کنند. با این حال، برخی فروشندگان میگویند برخلاف وعده تسویه در ۷۲ ساعت، بیش از ۱۰ روز گذشته و هنوز مبلغی دریافت نکردهاند.
پیام شهروندخبرنگار:
«لطفاً پیگیری کنید چرا بعد از ده روز هنوز هیچ مبلغی بابت تسویه کالابرگها به حساب ما فروشگاهها و سوپرمارکتها واریز نشده است. گفته بودند تسویه حساب کالابرگها حداکثر ظرف ۷۲ ساعت انجام میشود، اما هیچ ارگانی پاسخگو نیست. خواهش میکنیم رسیدگی شود.»
مسئولان پاسخ دهند
طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فروشندگان در صورت بروز مشکل میتوانند با مرکز تماس ۹۶۸۶۱۴۰۰ (۰۲۱) یا ۹۳۹۶ (۰۲۱) تماس بگیرند. اما به نظر میرسد این پاسخها برای برخی کافی نبوده و نیاز به شفافسازی و اطلاعرسانی دقیقتری وجود دارد.
شما هم پیگیر باشید
اگر شما هم در اجرای طرح کالابرگ با مشکلات مشابه روبرو شدهاید یا تجربهای برای به اشتراک گذاشتن دارید، میتوانید از طریق درگاه شهروندخبرنگار، گزارش، تصویر یا پیام صوتی خود را برای ما ارسال کنید.
در شبکههای اجتماعی ما را دنبال کنید
برای دیدن آخرین گزارشها، پیگیری شکایات مردمی و انتشار پیامهای شهروندی، ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید. صدای شما در زرک شنیده میشود.
انتهای پیام/
