به منظور تسهیل فعالسازی سیمکارتهای ارسالی به سرپرستان خانوار، همراه اول سامانه پیگیری راهاندازی کرد.
سید محمد قاسمی، مدیر شرکت مخابرات لرستان امروز سهشنبه در گفتوگو با خبرنگار زرک [1]، اظهار داشت: در پی ارسال سیمکارتهای رایگان سرپرست خانوار توسط شرکت پست و با توجه به اینکه به لحاظ قانونی و برای جلوگیری از تخلفات و سوء استفادههای احتمالی، اپراتور میبایست منتظر دریافت تاییدیه احراز هویت و وصول سیمکارت به دست شخص ثبت نام کننده از جانب شرکت پست باشد و سپس اقدام به فعالسازی سیمکارت کند، اپراتور اول سامانهای جهت تسهیل این فرایند راهاندازی کرد.
وی ادامه داد: سرپرستان خانوار که سیمکارت رایگان خود را دریافت کرده ولی هنوز سیمکارت شان فعال نشده است، میتوانند جهت اعلام این موضوع به پرتال همراه اول بخش «پیگیری سیمکارت رایگان»، مراجعه و عدم فعال بودن سیمکارت خود را اعلام کنند.
مدیر شرکت مخابرات لرستان اعلام کرد: اپراتور موارد دریافتی را به شرکت پست جهت تسریع در اعلام وضعیت ارسال و پس از دریافت تاییدیه نسبت به فعالسازی آنها اقدام خواهد کرد.
قاسمی به فرآیند تحویل و فعالسازی سیمکارت سرپرستان خانوار اشاره و تصریح کرد: برای این منظور پس از دریافت سیمکارت و احراز هویت مشترک توسط مامور پست، این شرکت تحویل سیمکارت را به اپراتور اعلام کرده و پس از آن اپراتور نسبت به فعالسازی آن اقدام میکند و برای فعالسازی سیمکارت نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی نیست.
Links
[1] http://zerk.ir