گازرسانی به ۸۷ روستای شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی

کد خبر: 
۱۷۶۸
سرپرست شرکت گاز لرستان خبر داد؛

گازرسانی به ۸۷ روستای شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی

کرم گودرزی سرپرست شرکت گاز لرستان

سرپرست شرکت گاز لرستان در دیدار با دکتر ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از در دست اجرا بودن پروژه‌های گازرسانی به ۸۷ روستای شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ کرم گودرزی در این دیدار ضمن تشریح عملکرد شرکت گاز لرستان گفت: تاکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری شهرستان خرم‌آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و با تکمیل پروژه‌های در دست اجرای گازرسانی به ۲۴ روستای این شهرستان، ضریب نفوذ  گازرسانی به جمعیت روستای واجد شرایط به ۹۷درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در راستای گسترش عدالت اجتماعی و افزایش رفاه، گازرسانی به ۶۳ روستای چگنی با سرعت مطلوب در حال اجراست، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت گاز استان در سال جاری تسریع در گازرسانی روستایی بوده و با تکمیل این پروژه‌ها که عمدتاً مربوط به بخش شاهیوند هستند ضریب گازرسانی به جمعیت روستایی  واجد شرایط شهرستان چگنی به ۹۶ درصد خواهد رسید.

این مسئول افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ با گازرسانی به تمام روستاهای واجد شرایط این حوزه، چگنی به‌عنوان شهرستان سبز معرفی شود.

سرپرست شرکت گاز لرستان در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های بازسازی و مقاوم‌سازی جهت افزایش  تاب‌آوری شبکه گاز، افزود: پروژه بازسازی لوله انتقال گاز در محل عبور از عرض رودخانه چم دیوان که در سیل سال گذشته آسیب جدی دیده بود با تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت به پایان رسیده و باعث تامین جریان گاز پایدار و ایمن به شهر دوره، روستاها و صنایع این منطقه شده است.

گودرزی زیرساخت‌های گازرسانی استان را مناسب اعلام کرد و افزود: هیچ‌گونه محدودیتی برای استفاده صنایع از گاز طبیعی به‌عنوان سوختی پاک و ارزان وجود ندارد.

مهرداد ویسکرمی،  نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اقدامات شرکت گاز لرستان در راستای خدمات‌رسانی به مردم و توسعه عدالت اجتماعی بوده و گازرسانی به مناطق روستایی و محروم به دلیل شرایط خاص نیازمند توجه بیشتر است که خوشبختانه در دستور کار این شرکت قرار دارد.

علی علم/

 

 

برچسب‌ها: 
کرم گودرزی - شرکت گاز لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم