کشف ۱۰۱۳ کیسه آرد دولتی احتکار شده در لرستان

کد خبر: 
۲۱۹۴
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خبر داد؛

کشف ۱۰۱۳ کیسه آرد دولتی احتکار شده در لرستان

کشف 1013 کیسه آرد یارانه‌ای احتکار شده در لرستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از کشف هزار و ۱۳ کیسه آرد یارانه‌ای در انبارهای این استان که به صورت غیرقانونی نگهداری می‌شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت‌الله بیرانوند امروز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مانور نظارت بر چرخه تأمین آرد لرستان از ۲۶ مهرماه در همه شهرستان‌های استان لرستان آغاز و تا اطلاع ثانوی نیز ادامه خواهد داشت، گفت: از آغاز مانور در استان تاکنون از هزار و ۵۰۰ واحد نانوایی و ۱۳ کارخانه آرد توسط گشت‌های مشترک نظارتی با محوریت اداره کل غله و مشارکت بازرسان سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و تشکل‌های صنفی بازرسی به عمل آمده است.

وی با اعلام اینکه در این بازرسی‌ها در مجموع ۱۴۸ واحد متخلف شناسایی و برای اعمال قانون به مراجع ذیربط معرفی شده‌اند، تصریح کرد: در جریان اجرای مانور هزار و ۱۳ کیسه آرد یارانه‌ای که در برخی انبارها به صورت غیر قانونی نگهداری می‌شد کشف و ضبط شده و پرونده آردهای مکشوفه نیز تحت عنوان قاچاق و عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان، افزود: همچنین ۱۰ نانوایی کسر سهمیه و ۴ واحد نیز پلمب شده‌اند.

بیرانوند، یادآور شد: در مانور نظارت بر چرخه تأمین آرد علاوه بر بازرسی از نانوایی‌ها، کارخانجات آرد و پیمانکاران حمل آرد استان اطلاعات کامل واحدهای نانوایی در قالب چک لیست‌های مربوطه دریافت و ثبت می‌شود.

سیامک کوهگردزاده/

 

برچسب‌ها: 
اداره كل غله و خدمات بازرگاني لرستان - حجت الله بیرانوند - صنعت آرد و نان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم