کسی نباید در انتخابات باعث انحراف ذهن دیگران شود

کد خبر: 
۱۸۱
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

کسی نباید در انتخابات باعث انحراف ذهن دیگران شود

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: کسی نباید باعث انحراف ذهن دیگران شود.
به گزارش خبرنگار زرک، رضا زینی‌وند مقدم امروز پنج‌شنبه در جلسه کارگاهی سرپرستان مدارس شبانه روزی لرستان با تبریک فرا رسیدن میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: رسالتی که همکاران فرهنگی در مدارس دارند رسالتی سنگین و مهم است.
وی با بیان اینکه رسالت تعلیم و تربیت، انسان سازی است، آن را امری طاقت فرسا و دشوار دانست و خطاب به همکارانش گفت: در مدارس شبانه‌روزی رفتار شما ملکه‌ی ذهن دانش‌آموزان خواهد شد، همه حرکات شما روی تک تک دانش‌آموزان تاثیرگذار است، باید به این نکته توجه داشته باشیم دانش‌آموزان امانت مردم هستند و حقی بر گردن ما دارند که باید حقشان را ادا کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه به اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: در جمهوری اسلامی همه ارکان بر اساس انتخابات و رای مردم شکل گرفته است به این امر باید توجه داشت که انقلاب بر اساس عزم و اراده ملت شریف ایران با هدایت مردی بزرگ، مصلحی انقلابی،  فقیهی جامع الشرایط، که محبوب  مردم ایران بود به پیروزی رسید.
زینی‌وند مقدم با بیان اینکه در کشور انتخابات و حضور در انتخاب دارای اهمیت بسیاری است، تصریح کرد: هویت و ماهیت انقلاب بر اساس آموزه‌های دینی است.
وی با اشاره به اینکه حکومتی که از دل این انقلاب اسلامی بر می‌آید بر اساس رای ملت است، رای مردم هویت آنهاست افزود: سعی کنیم با حرکات و رفتار خود لکه‌ای بر انتخابات وارد نشود، کسی نباید باعث انحراف ذهن دیگران شود، سیاست ما اجرای صحیح انتخابات است.

 

برچسب‌ها: 
اداره کل آموزش و پرورش لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم