پیگیری دکتر ابراهیمی و خدمتی ماندگار    

پیگیری دکتر ابراهیمی و خدمتی ماندگار    

اصغر دولتشاه

پایگاه خبری زرک ـ شهرام شرفی

اصغر دولتشاه، فعال سیاسی،اجتماعی در گفتگو با خبرنگار زرک از تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر یحیی ابراهیمی، نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی به خاطر آنچه کارشناسان برنامه و بودجه، موفقیت در «پادارشدن پروژه ساخت تونل اسپژ شهرستان سلسله در ردیف بودجه ملی» می‌نامند، سپاسگزاری کرد. 

این فعال سیاسی، ایجاد تونل اسپژ را یک اقدام زیرساختی، عمرانی و زیربنایی مهم برای هر دو شهرستان سلسله و دلفان دانست که ردیف بودجه‌ای آن با کوشش‌های دکتر ابراهیمی، در اصطلاح از نوع «پا دار {پایدار} ملی» شده است. 

دولتشاه تحلیل کرد:«ایجاد این تونل مهم، اثرات پایدار و درازمدت در توسعه همه جانبه شهرستان‌های سلسله و دلفان خواهد شد و زیرساخت حمل و نقل برون شهری هر دو شهرستان را در درازمدت، متحول خواهد کرد». 

وی توضیح داد: «وقتی شبکه حمل و نقل توسعه می‌یابد خود به خود نقاط کور و بن بست‌های منطقه‌ای، از بین خواهند رفت که در درازمدت، باعث رشد و شکوفایی همه جانبه اقتصادی و اجتماعی یک منطقه و مناطق مجاور خواهد شد و دستاوردهای مهمی برای مردم  اینگونه مناطق دارد». 

اصغر دولتشاه افزود:«خوشبختانه عملکرد جناب آقای دکتر یحیی ابراهیمی در همین مدت چند ماه گذشته که از شروع به کار فعالیت مجلس یازدهم سپری شده است یک عملکرد موفق در زمینه تلاش‌ها برای ایجاد و تقویت زیرساخت‌های توسعه در شهرستان‌های سلسله و دلفان بوده است». 

دولتشاه تصریح کرد:«شهرستان های سلسله و دلفان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متعددی برای رشد و شکوفایی همه جانبه از هر نظر هستند و ضرورت دارد مدیران اجرایی نیز همگام و همراه با نماینده محترم این شهرستان‌ها در جهت گسترش زیرساخت‌های مهم، بیشتر از گذشته، پای کار باشند تا سلسله و دلفان در آینده ای نه چندان دور با اقدامات اثرگذار و پایدار، به مناطقی کاملاً توسعه یافته تبدیل شوند».  

دولتشاه گفت: تونل اسپژ باعث ارتباط جاده‌ای بین شهرستان سلسله و شهرستان بروجرد خواهد شد که یک دستاورد مهم و اساسی است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم