پست مدیرکلی؛ آغازش زجر، پایانش آرام بخش

کد خبر: 
۲۶۸
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در آیین تودیع خود مطرح کرد:

پست مدیرکلی؛ آغازش زجر، پایانش آرام بخش

مدیرکل پیشین آموزش و پرورش لرستان گفت: پست مدیرکلی را آغاز دوره‌ی زجر و مسوولیت سنگین می‌دانم و پایانش برای ما آرام بخش خواهد بود.
به گزارش خبرنگار زرک، رضا زینی‌وند مقدم که در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: سرباز نظام و خدمتگزار این مردم هستم و همواره تمام تلاشمان این بوده است که مسوولیت‌های محوله را به خوبی انجام دهیم.
وی گفت: این پُست‌ها و مقام‌ها امانت است و عمرشان کوتاه. این مسوولیت‌ها حباب بوده و به طور قطع خدمت به مردم ماندگار می‌شود.
مدیرکل پیشین آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر اینکه اینگونه پُست‌ها را آغاز دوره‌ی زجر و مسوولیت سنگین می‌دانم و پایانش برای ما آرامبخش خواهد بود، اضافه کرد: مسوولیتی که به ما سپرده شده است را بایستی به خوبی انجام دهیم چرا که مردم در مورد عملکرد ما قضاوت می‌کنند و مهم این است که این قضاوت‌ها درست باشد.
زینی‌وند مقدم عملکرد اداره کل آموزش و پرورش لرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در زمان مدیریتم در این اداره کل هر آنچه انجام شده حاصل زحمات و تلاش‌های همکارانم است.
وی یادآور شد: شانزدهم اردیبهشت سال گذشته در آیین معارفه‌ی خود قول دادم چشم اندازی را برای آموزش و پرورش استان در نظر بگیرم که با توجه به سیاست‌های دولت خط مشی‌ و چارچوبی در نظر گرفته شد و با پیروی از سند بنیادین با هم میثاق نامه‌ای ترسیم کردیم.
مدیرکل پیشین آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: بر اساس این میثاق‌نامه قانونمندی، استقلال و شأن فرهنگیان را حفظ و مهارت‌آموزی را در دوره‌های آموزشی به عنوان اصل مهم به طور جد دنبال کردیم.

ساماندهی ۲۸هزار فرهنگی لرستان
زینی‌وند مقدم از معلمان به عنوان عنصر تحول جامعه یاد کرد و افزود: همواره به توانمندسازی معلمان تأکید داشته ایم تا به واسطه‌ی آن دانش‌آموزانی شایسته پرورش دهیم.
وی با بیان اینکه ساماندهی ۲۸ هزار فرهنگی لرستان یکی از اولویت‌های کاری‌ ما بوده است، خاطرنشان کرد: از دیگر کارهای انجام شده در این مدت نقل و انتقال فرهنگیان فقط براساس ضرورت مقصد کاری صورت گرفت بطوریکه آن را از یک‌هزار نفر سال ۹۶ به ۲۵۰نفر کاهش دادیم.
مدیرکل پیشین آموزش و پرورش لرستان به سیل ویرانگر فرودین ماه سال‌جاری در استان اشاره کرد و گفت: سیل خسارات فراوانی را به مدارس وارد کرد اما تهدید را به فرصت تبدیل کردیم و با تلاش شبانه روزی، حمایت خیران و همراهی مدیرکل فقید نوسازی مدارس استان و با کار جهادی توانستیم کمتر از ۶ روز مدارس آسیب دیده از سیل را احیا کنیم.

 

برچسب‌ها: 
اداره کل آموزش و پرورش لرستان - تودیع و معارفه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم