پروژه‌های اقتصاد مقاومتی راهداری لرستان سرآمد است

کد خبر: 
۱۸۶
شرفی در دیدار با هیأت مدیره خانه مطبوعات استان مطرح کرد:

پروژه‌های اقتصاد مقاومتی راهداری لرستان سرآمد است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی این اداره کل از بهترین پروژه‌ها و در استان سرآمد است.
به گزارش خبرنگار زرک، عباس شرفی که به عنوان اولین مدیر استانی همراه با تیم مدیریتی خود در جمع اعضای خانه مطبوعات حضور یافته بود، با قدردانی از تعامل خبرنگاران با این اداره کل گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از بهترین پروژه‌ها و در استان سرآمد است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به پل شهدای دانش‌آموز (رودکی) بروجرد با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد.
وی با بیان گوشه‌هایی از عملکرد این اداره کل در سال‌جاری اظهار کرد: از اتفاقات خوب در حاشیه سیل فروردین امسال، برگزاری مناقصه پروژه‌های ایمن سازی محورهای لرستان به مبلغ ۲۲ میلیارد تومان و همچنین انعقاد ۱۴۰ میلیارد تومان قرارداد آسفالت بود که عملیاتی شد و در حال حاضر منتظر مساعد شدن شرایط آب و هوایی برای ادامه و تکمیل این پروژه‌ها هستیم.

سرقت تأسیسات ایمنی جاده‌ای یک معضل است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، سرقت تاسیسات ایمنی جاده‌ای را از معضلات موجود عنوان کرد و گفت: سال گذشته با اجرای یک طرح دانش بنیان توانستیم سرقت‌های روشنایی جاده‌ای را مورد پایش قرار دهیم و کاهش دهیم.
شرفی با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی رانندگی ایمن گفت: مهم‌ترین عامل در تصادفات جاده‌ای سرعت است از این رو باید مردم را آگاه کرد که در این زمینه نیازمند مساعدت رسانه‌ها و فعالان فرهنگی هستیم.
وی در رابطه با راهداری زمستانی و عدم تناسب امکانات و نیروها با وسعت راه‌های استان اظهار کرد: با امکانات موجود باز نگه داشتن همزمان هشت هزار کیلومتر راه در یک زمان بسیار سخت و حتی غیرممکن است؛ اما راهداران با همه توان خدمت می‌کنند و علیرغم بارش سنگین برف با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تاکنون کمترین انسداد را شاهد بوده‌ایم.

اعضای خانه مطبوعات لرستان از دغدغه‌های عمومی گفتند
اعضای خانه مطبوعات لرستان هم در این دیدار با ابراز خرسندی از تعامل راهداری لرستان با رسانه ها؛ ساماندهی میدان پلیس راه خرم‌آباد ـ بروجرد و تقاطع آیت‌ا... کمالوند، برگزاری جلسه با شرکت آزادراه خرم‌آباد ـ پل زال درخصوص ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمات متناسب با درآمد دریافتی از عوارضی، برپایی تور رسانه‌ای بازدید از خدمات راهداری در مناطق سیل زده، اصلاح علائم ایمنی غیراستاندارد بخصوص در ورودی جنوبی مرکز استان، لزوم ترمیم روکش آسفالت و علائم ایمنی محور سپیددشت و پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی و نوسازی ناوگان از وزارت راه و شهرسازی را به عنوان دغدغه‌های عمومی مطرح نمودند.
در ادامه این دیدار میثم قدمی معاون حمل و نقل، پرویز کرمی معاون توسعه مدیریت و منابع، محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست و سحر بابایی راد مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گوشه‌هایی از عملکرد حوزه تحت مدیریت خود را بیان کردند و به دغدغه‌های اعضای خانه مطبوعات پاسخ گفتند.
سعیده خورشیدوند/ زرک

 

برچسب‌ها: 
خانه مطبوعات لرستان - پایانه های لرستان - اقتصاد مقاومتی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم