پذیرش بیماران احتمالی کرونا در ۵ بیمارستان لرستان

کد خبر: 
۲۵۴
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی استان به زرک خبر داد:

پذیرش بیماران احتمالی کرونا در ۵ بیمارستان لرستان

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان از آمادگی پذیرش بیماران احتمالی کرونا در ۵ بیمارستان این استان خبر داد.
محمدرضا نیکبخت، شامگاه شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار زرک تأکید کرد: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا در لرستان مشاهده نشده است.
وی با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی کشور لیست ۱۷۰ بیمارستان ارائه دهنده‌ی خدمت به مبتلایان کرونا ویروس در کشور را اعلام کرده است، افزود: در این لیست برای استان لرستان ۵بیمارستان در نظر گرفته شده است.
وی اعلام کرد: براساس لیست مذکور بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد به عنوان بیمارستان ریفرال معرفی شده است که مبتلایان احتمالی کرونا ویروس را پذیرش می‌کند.
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان ادامه داد: همچنین چهار بیمارستان با قابلیت تخلیه اضطراری به ترتیب اولویت بیمارستان‌های امام خمینی(ره) الشتر، ۵۲۵ارتش، امام خمینی(ره) دوره چگنی و ولیان الیگودرز در این لیست برای این موضوع در نظر گرفته شده است.
نیکبخت با بیان اینکه موارد مثبت کووید۱۹ در شهرهای تهران، قم، اراک و استان گیلان بوده‌اند، خطاب به هم‌استانی‌های عزیز گفت: سفرهای غیرضروری خود را لغو کرده یا به تاخیر بیاندازند.
وی تأکید کرد: رعایت نکات بهداشت فردی، اجتماعی و عمومی بسیار مهم و اساسی است و مهمترین و مؤثرین راه قطع زنجیره انتقال کروناویروس، شستشوی مداوم دست‌ها و رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن سطوح تماس و پرهیز از روبوسی و دست دادن است.

برای مشاهده لیست بیمارستان ها اینجا کلیک کنید.

 

 

برچسب‌ها: 
کروناویروس - دانشگاه علوم پزشکی لرستان - کووید۱۹

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم