وضعیت وخیم لرستان با افزایش ۴برابری مرگ بیماران کرونایی

کد خبر: 
۲۱۷۱
استاندار :

وضعیت وخیم لرستان با افزایش ۴برابری مرگ بیماران کرونایی

وضعیت وخیم لرستان با افزایش 4برابری مرگ بیماران کرونایی

استاندار لرستان با تاکید بر وضعیت فوق‌العاده حاد شیوع کرونا در استان با ابراز تأسف گفت: آمار مرگ و میر بیماران کرونایی استان در هفته اخیر ۳ یا ۴ برابر هفته‎های قبل شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید موسی خادمی شامگاه سه شنبه در سخنانی با اشاره به وضعیت فوق‌العاده لرستان از نظر شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای اخیر شیوع کرونا در استان شدت بالایی پیدا کرده است از این ایام می‌توان به عنوان بدترین روزهایی مقابله با کرونا یاد کرد.

وی با اشاره به آمار زیاد بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها اظهار داشت: تعداد بیماران بستری شده به حد بی‌سابقه ای رسیده و آمار افرادی که در آی‌سی‌یو بستری هستند ۱۲۶ نفر بوده و تقریباً ظرفیت تخت‌های عادی نیز پر شده است.

استاندار لرستان افزود: متأسفانه آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته اخیر روزانه بیش از ۳ یا ۴ برابر هفته‌های قبل، افزایش یافته است.

خادمی با تاکید بر وضعیت فوق‌العاده استان از نظر بیماری کرونا و کمبود امکانات درمانی به عموم مردم توصیه کرد که از ماسک استفاده کرده، بدون ضرورت از خانه بیرون نروند، از اجتماعات دوری کرده و به هیچ عنوان در مراسم عروسی و ختم شرکت نکنند.

وی با اشاره به وضعیت وخیم استان از نظر بیماری کرونا گفت: شرکت برخی از مردم در این روزها برگزاری مراسم عروسی و ختم کار پسندیده‌ای نیست، زیرا با توجه به قدرت گسترده انتشار ویروس، این موضوع به قیمت جان انسان‌ها است.

استاندار لرستان گفت: از همه اقشار انتظار داریم که در این روزهای سخت با تعامل و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به حفظ جان و سلامت هم‌نوعان خود کمک کنند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
مرگ و میر - ویروس کرونا - استانداری لرستان - سید موسی خادمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم