هیات مدیره فعلی کانون، هیات مدیره اولین‌هاست

کد خبر: 
۴۱۷۴
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان:

هیات مدیره فعلی کانون، هیات مدیره اولین‌هاست

حجت والیزاده رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در جلسه‌ی هیات مدیره کانون با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: هیات مدیره فعلی کانون، هیات مدیره اولین‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت والیزاده گریزی به اقدامات انجام شده توسط هیات مدیره کنونی کانون زد و اظهار داشت: بسیاری از اقدامات صورت گرفته سابقه‌ی اجرا نداشته و برای اولین بار انجام شده است.

وی افزود: ایجاد واحد روابط عمومی یکی از این اقدامات است که در این زمینه خلاء موجود به خوبی پر شده است.

والیزاده با اشاره به وضعیت امور مالی و حسابداری کانون تصریح کرد: برای اولین بار از صورت‌های مالی کانون حسابرسی به عمل آمد تا در این زمینه هم حرف و حدیثی وجود نداشته باشد.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با اشاره به اهمیت شناسایی و حفاظت از اموال و دارایی‌های کانون بیان داشت: در این زمینه هم برچسب اموال تهیه شده و برای اولین بار زمینه‌ی شناسایی و حراست و حفاظت از اموال و دارایی‌های کانون و ثبت و ضبط آن‌ها فراهم شده است.

والیزاده خاطرنشان ساخت: بر اساس یک برنامه‌ی مدون و برای اولین بار اعطای وام به اعضا و کارکنان کانون در دستور کار قرار گرفت که اکثر کارشناسان از این وام بهره‌منده شده و به زودی افراد باقی‌مانده هم به بانک معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به مشکلات ارجاع کارشناسی در حوزه‌ی کانون گفت: با فعال شدن سامانه‌ی پیامک مرتبط با بحث ارجاع، به کارشناس اطلاع داده می‌شود که در کارتابل خود ابلاغیه جدید دارد و این امر باعث می‌شود فرایند کارشناسی تسریع پیدا کرده و کارشناس از ارجاع بی‌اطلاع نماند.

والیزاده در ادامه به افزایش درآمدهای کانون اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه درآمدهای کانون هم در زمان هیات مدیره فعلی افزایش حدودا دو برابری داشته است.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با اشاره به اهمیت بخش آموزش و نقش آن در افزایش آگاهی کارشناسان و البته افزایش درآمد کانون اظهار داشت: میزان درآمد کانون در بخش آموزش با ۵ درصد سهم کانون از ارجاعات دادگستری برابری می‌کند که این امر نشان می‌دهد باید با تمرکز بیشتر در حوزه‌ی آموزش از ظرفیت‌های این بخش بیشتر استفاده نماییم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - حجت والیزاده

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم