همراه اول آخرین دستاوردهای دیجیتال و سازمانی را در تلکام پلاس معرفی می‌کند

کد خبر: 
۱۱۱

همراه اول آخرین دستاوردهای دیجیتال و سازمانی را در تلکام پلاس معرفی می‌کند

شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور در «تلکام پلاس» به رونمایی و معرفی آخرین دستاوردهای دیجیتال و سازمانی خود می‌پردازد .
به گزارش پایگاه خبری زرک به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام پلاس، همراه اول در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تلکام ۲۰۱۹)، با ارائه آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی خود، به معرفی پلت‌فرم‌های «سنجینه» و«آچاره» در قالب کسب و کارهای دیجیتال می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان این واحدها نیز در طول برگزاری نمایشگاه به صورت پیوسته پاسخگوی پرسش‌ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان و کاربران خواهندبود.

همچنین در جریان برگزاری «تلکام پلاس» ضمن تشریح رویکردهای حمایتی همراه اول از تولیدات داخل، از نخستین «پلتفرم API شبکه‌ای» که توسط متخصصان این شرکت طراحی و پیاده‌سازی شده است، توسط بخش فنی و توسعه شبکه این اپراتور رونمایی خواهد شد.

بخش بازاریابی و فروش هم با تمرکز بر بخش ارائه راهکارهای سازمانی ،ضمن توجه به گسترش شبکه شرکای تجاری خود درخصوص تکنولوژی های جدید ، فروشگاه آنلاین سازمانی B2B را معرفی و راه‌اندازی خواهد کرد.

«تلکام پلاس» از روز سه شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۸، از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و همراه اول در سالن ۳۸B پذیرای علاقمندان است.

 

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم