نیروی انسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی «سلسله» افزایش می‌یابد

کد خبر: 
۶۰
با درخواست فرماندار سلسله موافقت شد؛

نیروی انسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی «سلسله» افزایش می‌یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با خواسته‌ی فرماندار سلسله مبنی بر افزایش نیروی انسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان موافقت و اعلام کرد: در آینده نزدیک موضوع نیروی انسانی و کادر اداری این اداره را بهبود خواهیم بخشید.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «احمدحسین فتایی» که امروز دوشنبه ۲۰ آبان ماه به همراه هیأتی از مسئولان و کارشناسان ستادی این اداره کل به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی، به الشتر سفر کرده بود، با «حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه و خسروی، فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

وی در دیدار با فرماندار سلسله، با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی و هنری این شهرستان، گفت: با نگاهی به پیشینه تاریخی منطقه الشتر به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در این شهرستان پی می‌بریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان و گسترش جفرافیایی اجرای این فعالیت‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های ماست و به همین دلیل جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری را بنا بر ظرفیت شهرستان‌ها به آنان واگذار خواهیم کرد که البته این موضوع به معنای بهره‌مند نشدن مرکز استان از میزبانی نیست.

«فتایی» با تأکید بر این‌که یکی از مهم‌ترین اهداف ما در شهرستان سلسله، به سرانجام رساندن و تکمیل پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری است، اضافه کرد: به همین منظور در تعامل با مسئولان کشوری، استانداری لرستان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به دنبال جذب اعتبارات لازم هستیم.

وی در این دیدار با خواسته‌ی فرماندار سلسله مبنی بر افزایش نیروی انسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان موافقت و اعلام کرد: در آینده نزدیک موضوع نیروی انسانی و کادر اداری این اداره را بهبود خواهیم بخشید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه در ادامه این سفر یک روزه با امام جمعه شهرستان سلسله نیز دیدار و در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی و هنری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

«فتایی» در این دیدار ضمن تشکر از نگاه ویژه امام جمعه شهرستان سلسله به فعالیت‌های فرهنگی و هنری، گفت: این نوع نگاه هم موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان می‌شود و هم به ما در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سلسله کمک شایانی خواهد بود.

وی ادامه داد: هدف ما ایجاد توازن در بین تمام فعالیت‌های تعریف شده برای اداره کل است و در این راستا برنامه‌های قرآنی و دین محور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم