نخستین دوره مسابقات مجازی «کاتا» بانوان برگزار شد

کد خبر: 
۱۴۱۲
به همت هیئت کاراته لرستان؛

نخستین دوره مسابقات مجازی «کاتا» بانوان برگزار شد

هیئت کاراته استان لرستان در بخش بانوان نخستین دوره مسابقات مجازی کاتا را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ نخستین دوره مسابقات مجازی کاتا سبک‌های آزاد کاراته بانوان لرستان در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با شعار «در خانه می‌مانیم» و «تمرین و ورزش مستمر تا شکست کرونا ویروس» با استقبال هنرجویان کاراته استانی در چندین هفته برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی خردسالان؛ مهرسا فصیحی و نفس رک‌رکیان به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و زهرا سادات موسوی و ساغر سیاه‌منصور مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

رده سنی نونهالان نیز سارینا عباس‌نژاد موفق به کسب مقام اول و پارمیدا عباس‌وند دوم شد. دیانا میردریکوندی و مهسا بهاروند نیز مشترکا مقام سوم این رد سنی را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نوجوانان این دوره از رقابت‌ها نیز مائده بیات اول شد و مقام دوم به زهرا ذلقی رسید. زینب عیسوند و شقایق جافری هم مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

گفتنی است، سمیه نصیریان (مسئول کمیته داوران)، سحر بنی احمد (مسئول کمیته مسابقات)، مریم جعفری (مسئول برگزاری)، فرشته شهبازی و نسترن فرامرزی اعضای کادر داوری نخستین دوره رقابت‌های مجازی بانوان بودند.

در پایان رقابت‌ها از طرف هیئت کاراته لرستان به نفرات برتر حکم قهرمانی اهدا شد و به نفرات اول و دوم هر رده سنی نیز با قدردانی شد.

مربیان نفرات برتر نخستین دوره مسابقات کاتا مجازی، مریم جعفری و گلنوش میردریکوندی(سبک KWF)، فرشته شهبازی (کیوکوشین ساباکی) از شهرستان خرم‌آباد، نسترن فرامرزی(شین کیوکوشین از شهرستان ازنا) بودند‌./

 

 

برچسب‌ها: 
هیئت کاراته لرستان - مسابقات مجازی - کاتا انفرادی - مریم جعفری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم