مشکلات ۶۰ واحد تولیدی و اقتصادی لرستان بررسی شد

کد خبر: 
۱۷۶۵
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان؛

مشکلات ۶۰ واحد تولیدی و اقتصادی لرستان بررسی شد

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان مشکلات ۶۰ واحد تولیدی و اقتصادی استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ اسد عبدالهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در حاشیه این جلسه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: با همفکری اعضای کارگروه مشکلات مربوط به ۶۰ واحد تولیدی و اقتصادی استان بررسی شد که عموما برخی از آنها دارای مشکلات مشترکی بوده و مشکلات برخی دیگر به صورت ویژه و اختصاصی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به نوع مشکلات مطرح شده، گفت: در مورد تعیین تکلیف تسهیلاتی که واحدهای تولیدی قبلا به صورت وام دریافت کرده‌اند، مقرر شد؛ زمان بیشتری به آنها داده شده تا بخشی از بدهکاری خود را پرداخت کنند. همچنین مشکلات واحدهای اقتصادی با اداره کل تامین اجتماعی به عنوان یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه، عنوان شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در خصوص بررسی مشکلات و موانع ویژه واحدهای تولیدی گفت: در این نشست مشکلات مربوط به شرکت‌های «فولاد مقامی» که از واحدهای تولیدی و راکد استان بوده و از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و مشکلات مربوط به واحد اقتصادی «زمان کار» بروجرد مطرح شد که تصمیماتی مبنی بر حل مشکلات این واحدها اتخاذ گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در پایان تصریح کرد: در عین حال که ما از واحدهای اقتصادی استان حمایت می‌کنیم لازم می‌دانیم واحدهای تولیدی با پرداخت بخشی از اقساط خود سیستم بانکی را حمایت کنند تا با تعامل دو طرفه شاهد رشد اقتصادی استان باشیم.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - اسد عبدالهی - ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم