مخابرات لرستان همواره جزء مناطق تأثیرگذار بوده است

کد خبر: 
۲۸
عضو هیئت مدیره مخابرات ایران در مراسم معارفه مدیر مخابرات لرستان:

مخابرات لرستان همواره جزء مناطق تأثیرگذار بوده است

ابراهیم یافتیان

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: مدیران و کارکنان مخابرات منطقه لرستان با درک شرایط این استان و لزوم خدمت‌رسانی ویژه به تمام مشتریان، همیشه جزء مناطق بسیار مهم و تأثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ ابراهیم یافتیان که در مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت مخابرات منطقه‌ی لرستان سخن می‌گفت، با تأکید بر این‌که توجه به تولید و رونق آن اولویت اصلی شرکت مخابرات ایران است، اضافه کرد: امروزه یکی از ارکان رشد و توسعه در کشورها، داشتن زیرساخت ارتباطی و بخصوص ict است.

وی در ادامه بقای شرکت مخابرات و هر شرکت خدماتی دیگر را در ارائه خدمات نوین و طبق تکنولوژی روز دانست.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، با اشاره به نقش ویژه استان لرستان در پیشبرد اهداف این شرکت اظهار داشت: مدیران و کارکنان مخابرات منطقه لرستان با درک شرایط این استان و لزوم خدمت‌ رسانی ویژه به تمام مشتریان، همیشه جزء مناطق بسیار مهم و تأثیرگذار است و با توجه به پتانسیل موجود و نیروهای جوان و متخصص امیدوارم آینده‌ای درخشان‌تر و ارتقای استان به ۱۰ استان برتر کشور و در راستای اهداف راهبردی مخابرات ایران پیش روی مخابرات منطقه‌ی لرستان باشد.

 

کارکنان مخابرات لرستان از نیروهای توانمند هستند

در ادامه مراسم، هومان محمودی، مدیر پیشین منطقه ضمن خیرمقدم به مهمانان و تبریک به مدیر جدید منطقه، با ارایه سخنانی، عملکرد منطقه را در سایه تعامل و همراهی کارکنان و نظم و انسجامی که در منطقه لرستان وجود دارد دانست و از تلاش تمام حوزه‌ها در جهت پیشبرد اهداف شرکت قدردانی و مسئولان ادارات و واحدها را از نیروهای ارزشی و توانمند در حیطه کاری و مجموعه مخابرات منطقه توصیف کرد.

سپس، سید محمد قاسمی سرپرست جدید منطقه از اعتماد مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سپردن این مسئولیت قدردانی و اضافه کرد: امید است با همراهی و تعامل مسئولان و کارکنان، همچون گذشته خدمات مطلوبی به هم استانی‌ها و شهروندان ارائه نماییم.

در پایان مراسم، حکم قاسمی، سرپرست جدید منطقه به ایشان اهدا واز خدمات ارزنده محمودی با اهدای لوح، تقدیر شد.

 

عکس و خبر: امیر علی‌پناهیان

برچسب‌ها: 
ابراهیم یافتیان - شرکت مخابرات لرستان - انتصاب مقامات

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم