لرستانی‌ها به استقبال «شنای پروانه» رفتند

کد خبر: 
۱۵۳
در چهارمین جشنواره فیلم فجر استان؛

لرستانی‌ها به استقبال «شنای پروانه» رفتند

تنها اکران فیلم سینمایی «شنای پروانه» در چهارمین جشنواره فیلم فجر استان لرستان با استقبال گسترده علاقه‌مندان و فیلمسازان لرستانی مواجه شد.
به گزارش پایگاه خبری زرک، فیلم سینمایی «شنای پروانه» به تهیه کنندگی «رسول صدرعاملی» و کارگردانی «محمد کارت» در دومین سانس از سومین روز چهارمین جشنواره فیلم فجر استان لرستان به نمایش در آمد.
استقبال دوستداران سینما و فیلمسازان لرستانی از این اثر به حدی بود که تمام بلیت‌های آن در مرحله پیش فروش و در گیشه سینما خریداری شد و بسیاری از حاضران موفق به تهیه بلیت نشدند.
«شنای پروانه» اولین ساخته بلند «محمد کارت» است ناهنجاری های اجتماعی در جنوب شهر می‌پردازد. جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، نادر شهسواری بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که بسیاری آن را پدیده جشنواره سی و هشتم می‌دانند.
از نکات قابل توجه گریم متفاوت «پانته‌آ بهرام» با سر تراشیده می‌باشد که در این فیلم در ظاهر یک مرد نمایان شده است. به طوری‌که شاید ابتدا بیننده تشخصی ندهد وی پانته‌آ بهرام است. «طناز طباطبایی» در این فیلم نقش پروانه را ایفا می‌کند که نقش کوتاهی است؛ اما تأثیرگذار.
گفتنی است چهارمین جشنواره فیلم فجر استان لرستان از پانزدهم بهمن ماه و با اکران فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» کار خود را آغاز کرد و تا بیست و یکم بهمن ماه همه روزه در دو نوبت صبح و عصر در ساعات ۱۰، ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ پذیرای دوستداران هنر سینماست.

 

برچسب‌ها: 
فیلم شنای پروانه - جشنواره فیلم فجر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم