روابط‌عمومی باید زمینه توسعه فرهنگ و هنر استان را فراهم کند

کد خبر: 
۵۶
در مراسم تودیع و معارفه روابط عمومی ارشاد لرستان مطرح شد؛

روابط‌عمومی باید زمینه توسعه فرهنگ و هنر استان را فراهم کند

خرم‌آبادـ زرک ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: روابط عمومی این اداره کل باید در ارتباط مؤثر با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه‌ی زمینه توسعه و ارتقاء فرهنگ و هنر استان را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار زرک، «احمد حسین فتایی» صبح امروز دوشنبه که در مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سخن می‌گفت، بیان داشت: روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در ارتقاء جایگاه ادارات و سازمان‌ها دارند و روابط‌عمومی این اداره کل باید در ارتباط مؤثر با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه زمینه‌ی توسعه و ارتقاء فرهنگ و هنر استان را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه‌ی رشد سطح فعالیت‌های اداری در همکاری تنگاتنگ با مجموعه همکاران دیگر موضوع مهمی است که باید توسط روابط عمومی اداره کل پیگیری و اجرا شود.

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های «محمدرضا عبداللهی فرد» مدیر پیشین روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد و در ادامه «سجاد شفیعی» به عنوان مدیر روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.

«شفیعی» پیش از این به عنوان کارشناس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان فعالیت داشته و مسئولیت روابط عمومی فرمانداری خرم‌آباد را نیز در کارنامه دارد.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم