رسانه‌ها یک‌صدا شوند

کد خبر: 
۱۸۷۰
نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با هیئت مدیره خانه مطبوعات:

رسانه‌ها یک‌صدا شوند

حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: رسانه‌ها باید یک صدا شوند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان به جایگاه رفیع و والای خبرنگاران و رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها دیده بان بصیر و آگاه مردم و انقلاب اسلامی هستند و باید به جایگاه والای خود، آگاه باشند.

وی، با اشاره به اینکه ثبت لحظه‌های ماندگار و فراموش نشدنی که در سرنوشت یک ملت تاثیرگذار است توسط رسانه‌ها انجام می‌گیرد افزود: خبرنگاران نقش مهمی در سوق دادن افکار عمومی در جهت همراهی با آن وقایع دارند و اگر رویدادی اتفاق بیفتد که ضرر آن متوجه مردم شود، باز هم خبرنگاران هستند که در جلوگیری از آن ضرر و زیان، نقش بی بدیل دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: در همین استان، اگر به عقب برگردیم می‌بینیم که در یک مقاطعی، رسانه‌ها باید بیدارتر عمل می‌کردند و مسئولان هم باید بیشتر با آنها همکاری می‌نمودند، ولی الان شاهد آن هستیم که خیلی از فرصت‌ها را از دست داده‌ایم و باید هشیارانه‌تر عمل می‌کردیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید براینکه مدیران و مسئولان هم باید در کنار رسانه‌ها باشند به اهداف نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ما، در نظام اسلامی به دنبال تحقق فضیلت‌ها، پیشرفت مادی و معنوی، ارتقای فرهنگ دینی و توسعه متوازن و همه جانبه هستیم.

وی، تحقق عدالت، عزت ملی، سبک زندگی اسلامی و مبارزه با فساد را از دیگر اهداف نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: تحقق این اهداف، بدون حضور خبرنگاران و رسانه‌ها میسر نمی‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد به ویژگی‌های رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: شناسایی و شناساندن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، نیازسنجی و ارائه راه حل برای رفع نیازها آگاهی بخشی و پایبندی به منافع و وحدت ملی از جمله ویژگی‌های خبرنگاران است‌.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه، رسانه‌ها باید یک صدا باشند، اتحاد داشته باشند و با پیروی از رهنمون‌های مقام معظم رهبری برای توسعه متوازن، تلاش کنند، ادامه داد: رسانه‌ها و مسئولان و مدیران، باید در یک چارچوب حرکت کنند، چرا که در قبال مردم و شهدا، مسئول هستیم و باید با شناسایی ظرفیت‌ها، آینده‌ای روشن برای استان رقم بزنیم.

هادی کردعلیوند/

 

 

برچسب‌ها: 
نماینده ولی فقیه در لرستان - حجت الاسلام شاهرخی - خانه مطبوعات لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم