رادیو اینترنتی «نجوا» راه‌اندازی شد

کد خبر: 
۱۸۶۹
توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد؛

رادیو اینترنتی «نجوا» راه‌اندازی شد

رادیو اینترنتی «نجوا» راه‌اندازی شد

با تلاش معاونت فرهنگی و دانشجویی و با همکاری کانون دانشجویی همیاران سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد رادیو اینترنتی «نجوا» راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سیامک بهاروند، رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در مراسم آغاز به کار رادیو اینترنتی «نجوا» گفت: تقدیرنامه ارسالی سازمان مرکزی برای حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد نشانگر عملکرد موفق این حوزه است.

وی ادامه داد: حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری سایر حوزه‌ها از جمله بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی در امدادرسانی به سیل زدگان فروردین ۹۸ لرستان، مبارزه با ویروس منحوس کرونا در شهرستان خرم‌آباد و در بحث کمک مؤمنانه در تهیه و جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی به نیازمندان اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند و امیدواریم این اقدامات خداپسندانه همچنان ادامه یابد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه  تاکید کرد: حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی باید در تولید محتوا برای دانشجویان تلاش بیشتری کند.

بهاروند، راه اندازی رادیو اینترنتی «نجوا» را اقدامی خوب و مبارک برشمرد و تصریح کرد: این کار نیاز به نظارت، خلاقیت و پیگیری ویژه‌ای دارد تا در نهایت کار پخته و دقیقی تولید و عرضه شود و در این راستا باید از صاحب نظران و صاحبان اندیشه استفاده کرد؛ زیرا این کار می‌تواند آینه عملکرد حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و در نهایت آینه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد باشد.

در ادامه نیز حمیدرضا زهره‌ای، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد خرم‌آباد نیز با اشاره به اهمیت حضور در فضای مجازی و استفاده از این فضا برای انجام امور فرهنگی و ارائه محتوای مناسب برای جوانان و دانشجویان اظهار امیدواری کرد: راه‌اندازی این رادیوی اینترنتی و بارگذاری نخستین محتوا در آن سرآغاز حضور هرچه بیشتر و مفیدتر در سایر پیام رسان‌ها باشد و عزیزان دانشجو فعالیت مثمرثمرتری در این حوزه داشته باشند.

عباس قادری/

 

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه آزاد خرم آباد - رادیو اینترنتی نجوا - سیامک بهاروند - حمیدرضا زهره ای

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم