دفتر خوشه آبزی‌پروری لرستان افتتاح شد

کد خبر: 
۱۸۵۵
در آستانه‌ی سالروز حمایت از صنایع کوچک ایران؛

دفتر خوشه آبزی‌پروری لرستان افتتاح شد

بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، مدیرکل شیلات، عامل توسعه و جمعی از ذینفعان، دفتر خوشه آبزی‌پروری استان افتتاح شد.

به گزارش زرک، در آستانه فرارسیدن ۲۱ مرداد سالروز حمایت از صنایع کوچک ایران، دفتر خوشه آبزی‌پروری لرستان در خرم‌آباد افتتاح شد.

این آیین با حضور بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، کیارش بیرانوند مدیرکل شیلات استان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌ها، عامل توسعه خوشه و جمعی از ذینفعان برگزار شد.

در این مراسم، بختیار رازانی گفت: خوشحال و خرسندیم که در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم و سالروز حمایت از صنایع کوچک، شاهد افتتاح دفتر خوشه آبزی‌پروری لرستان هستیم.

وی، ادامه داد: مشارکت اداره کل شیلات استان در افتتاح این دفتر قابل تقدیر است، لذ جا دارد تا از حمایت و مشارکت مدیرکل محترم شیلات و مجموعه همکاران ایشان در واگذاری محل دفتر خوشه و مشارکت در تجهیز آن، تشکر و قدردانی کنم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بر لزوم احداث شهرک تخصصی شیلات و ماهی‌های تزئینی در لرستان تاکید کرد و افزود: پرورش ماهی، به ویژه ماهی‌های تزئینی، تجارتی سودآور و البته تخصصی است که می‌تواند در تعامل و مشارکت شرکت شهرکهای صنعتی و اداره کل شیلات لرستان، شرایط تحقق این مهم را فراهم کرد.

وی، تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان آماده همکاری با اداره کل شیلات جهت احداث شهرک تخصصی شیلات و پرورش ماهی‌های تزئینی در هر یک از شهرستان‌های استان است، لذا در هر سطح و اندازه‌ای آماده همکاری با این مجموعه جهت همکاری هستیم.

رازانی، گفت: سال جهش تولید، مکملی برای سال رونق اقتصادی و همت مضاعف است و مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در مسیر حمایت از صنایع کوچک و متوسط از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

او، افتتاح دفتر خوشه آبزی‌پروری را سرآغاز فصلی نو در مسیر حمایت از فعالان این حوزه دانست و تصریح کرد: انشاالله با تلاش عامل توسعه خوشه، همراهی دستگاه‌های مرتبط و همکاری ذینفعان و نهادهای پشتیبان، چشم‌انداز روشنی در انتظار این صنعت است و مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان و معاونت صنایع کوچک این شرکت از همه ظرفیت‌های حمایتی موجود جهت توسعه آن استفاده خواهد کرد تا شاهد رشد و شکوفایی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
شرکت شهرک های صنعتی لرستان - خوشه آبزی پروری لرستان - بختیار رازانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم