دشمنان از نیروی انتظامی حساب می‌برند

کد خبر: 
۲۱۶۳
فرماندار دلفان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دلفان؛

دشمنان از نیروی انتظامی حساب می‌برند

دشمنان از نیروی انتظامی حساب می‌برند

فرماندار دلفان، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی از نیروی انتظامی حساب ویژه‌ای می‌برند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حشمت بهمنی روز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دلفان که به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز با درایت و صلابت نیروهای مسلح، امنیت در کشورمان وجود دارد و دوست و دشمن هم به آن اذعان دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بار اصلی امنیت در جامعه بر عهده سبزپوشان بی ادعا نیروی انتظامی قرار دارد که با همه توان و قدرت خود برای نظام، امنیت و آسایش جامعه تلاش می‌کنند.

فرماندار دلفان یادآوری کرد: پلیس به عنوان یک نهاد اجتماعی می‌تواند رابط بین حاکمیت و مردم باشد، کما اینکه همواره در صحنه‌های مختلف نیز پلیس به خوبی، نقش خود را ایفا کرده است.

بهمنی با اشاره به مردمی‌بودن پلیس، اظهار داشت: همین ویژگی سرمایه بزرگی برای کارکنان ناجا به شمار می‌رود و موجب شده تا بسیاری از شهروندان برای حل مشکلات‌شان به آنها مراجعه و استمدادجویی کنند.

وی گفت: امروز نه تنها دشمنان داخلی بلکه دشمنان خارجی این سرزمین نیز از نیروی انتظامی حساب ویژه‌ای می‌برند؛ چرا که به خوبی دریافته‌اند ماموران پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و بی‌انضباطی برخورد می‌کنند.

بهمنی از نیروی انتظامی به عنوان پرچمدار نظم و امنیت در جامعه یاد کرد و گفت: امنیت پایدار بسترساز توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای بشمار می‌رود.

انتهاي پيام/

 

 

برچسب‌ها: 
هفته ناجا - فرماندار دلفان - حشمت بهمني

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم