دستگاه‌های اجرایی زمین اضافه‌شان را واگذار کنند

کد خبر: 
۱۶۱
برای انجام طرح ملی مسکن در لرستان؛

دستگاه‌های اجرایی زمین اضافه‌شان را واگذار کنند

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان به طرح اقدام ملی تأمین مسکن در استان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی زمین اضافه خود را به ما واگذار کنند.
به گزارش خبرنگار زرک، رضا خالقی امروز دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۶.۶ هکتاری طرح اقدام ملی مسکن در خرم‌آباد، اعلام کرد: فاز نخست طرح اقدام ملی با احداث ۴۲۶ واحد مسکونی امروز در خرم‌آباد آغاز شد.
وی با بیان این‌که این طرح در چند استان آغاز شده و امروز به طور رسمی در لرستان نیز شروع می‌شود، ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۶.۶ هکتار  برای احداث ۸۷۰ واحد مسکونی کلنگ‌زنی می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد: این زمین از طریق سازمان ملی زمین و مسکن  به شرکت بازآفرینی شهری واگذار شده است و انتظار می‌رود سایر دستگاه‌های اجرایی چنانچه زمین اضافه دارند برای انجام طرح به راه و شهرسازی واگذار کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان این‌که مصوبه کمیسین ماده ۵ را برای این پروزه اخذ کردیم، گفت: همچنین در کنار این ۸۷۰ واحد مسکونی، ۲۵ هزار متر مربع به ساخت واحدهای تجاری، آموزشی، ورزشی و درمانی  اختصاص داده شده که فاز نخست آن شامل احداث ۴۲۶ واحد مسکونی امروز آغاز می‌شود.
خالقی بیان کرد: این پروژه از سه محل آورده شرکا، تسهیلات بانکی و پیش فروش واحدهای سهم شرکا تأمین مالی می‌شود.

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل راه و شهرسازی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم