خانه مطبوعات را خانه‌ی خود بدانید

کد خبر: 
۱۳۸
بهاری خطاب به اصحاب رسانه‌ی استان:

خانه مطبوعات را خانه‌ی خود بدانید

نایب رییس و سخنگوی خانه مطبوعات لرستان خطاب به اصحاب رسانه‌ی استان گفت: این خانه را خانه‌ی خود بدانید.
به گزارش خبرنگار زرک، محمدبهاری که در دیدار اصحاب رسانه لرستان با نماینده ولی فقیه در استان سخن می‌گفت، به روند ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات و چگونگی شکل‌گیری آن اشاره کرد.
وی با اعلام اینکه انتخابات اخیرِ خانه مطبوعات لرستان با مشارکت ۸۳درصدی اعضای این خانه برگزار شد، اضافه کرد: جامعه رسانه‌ای لرستان شایسته‌ی بهترین‌ها است و خدمات کنونی در شأن این عزیزان نیست.
سخنگوی خانه مطبوعات لرستان به رایزنی‌های اعضای هیأت مدیره این خانه با مدیران استان اشاره کرد و گفت: پس از انتخابات، برای آشنایی با برنامه‌ها و اهدافِ هیأت مدیره جدید خانه، ابتدا با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و سپس با استاندار دیدار داشتیم.
بهاری به رایزنی‌های اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات لرستان با وزیر راه و شهرسازی به منظور خانه‌دار شدن اصحاب رسانه استان اشاره و تأکید کرد: خوشبختانه در این سفر  با دست پر به استان بازگشتیم و با قول مساعد وزیر و همکاری مدیرکل راه و شهرسازی در گام نخست تعدادی از واحدهایی که در اختیار این اداره کل بود در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد که مراحل ثبت‌نام واجدین شرایط در حال انجام است.
وی از دیدار با معاونت مطبوعاتی وزیر ارشاد نیز سخن به میان آورد و گفت: از «خدادی» ایجاد صندوق اعتباری خبرنگاران، برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری، بیمه خبرنگاران و... را خواستار شدیم.
سخنگوی خانه مطبوعات لرستان یادآور شد: تا اوایل سال آینده صندوق اعتباری تشکیل و اصحاب رسانه از وام‌های کم‌بهره برخوردار می‌شوند.

نماینده حضرت آیت‌ا... سیستانی در ایران به لرستان سفر می کند
بهاری همچنین به دیدار هیأت مدیره خانه مطبوعات لرستان با نماینده حضرت آیت‌ا... سیستانی در ایران اشاره و اضافه کرد: این دیدار که در شهر مقدس قم صورت گرفت «حجت‌الاسلام شهرستانی» را به لرستان دعوت کردیم تا از نزدیک با پتانسیل‌های استان آشنا شود.
وی ادامه داد: قرار است نماینده حضرت آیت‌ا... سیستانی همزمان با جشنواره مطبوعات که سال آینده در لرستان برگزار می‌شود به استان سفر کند.
نایب رییس خانه مطبوعات لرستان در ادامه از تدارک دو میز کار به همراه رایانه برای استفاده ضروری اصحاب رسانه هنگام قطعی اینترنت سخن به میان آورد و گفت: پیگیر مصوبه شورای اطلاع رسانی از طریق اداره تملیکی برای تجهیز دفاتر نشریات و پایگاه‌های خبری استان هستیم.
بهاری خاطرنشان کرد: در مدت کوتاهی که از عمر ششمین دوره خانه مطبوعات لرستان می‌گذرد برنامه‌های بسیاری را عملیاتی کردیم که این نشان از وحدت و همبستگی اعضای هیأت مدیره این خانه دارد.
وی با بیان اینکه به زودی سایت اختصاصی خانه مطبوعات لرستان راه‌اندازی می‌شود، یادآور شد: مقدمات سفر تعدادی از اصحاب رسانه استان به مشهد مقدس فراهم شده است.
بهاری در پایان خطاب به اصحاب رسانه‌ی استان گفت: خانه مطبوعات لرستان را خانه‌ی خود بدانید.

 

برچسب‌ها: 
خانه مطبوعات لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم