جسد کشف شده در «یافته» متعلق به دکتر برزویه نبود

کد خبر: 
۲۱۲۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد:

جسد کشف شده در «یافته» متعلق به دکتر برزویه نبود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اعلام کرد: جسد کشف شده در کوه یافته متعلق به دکتر برزویه نبود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ صارم رضایی، روز شنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: برمبنای گزارش تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر لرستان جسد یافت شده در ارتفاعات کوه یافته خرم آباد متعلق به مردی ۶۰ ساله بوده که از ارتفاع ۳۰۰ متری سقوط کرده است.

وی ادامه داد: صبح جمعه پس از دریافت گزارشی مبنی بر پیدا شدن جسد فردی در یافته کوه بلافاصله تیم چهار نفره واکنش سریع به همراه یک تیم از هیات کوهنوردی استان به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان یادآور شد: تیم واکنش سریع جمعیت ۱۰ ساعت تلاش مستمر توانست جسد فردی که در ارتفاعی نزدیک به ۳۰۰متر سقوط کرده بود را بوسیله نصب کارگاه به پایین دست منتقل کنند.

رضایی گفت: فرد پیدا شده مردی مسن تقریبا ۶۰ساله بود که جهت شناسایی و احراز هویت به ماموران نیروی انتظامی پاسگاه بدرآباد تحویل داده شد.

وی در ادامه اظهار داشت با توجه به اینکه در شش ماه نخست سال جاری هیچ‌گونه گزارشی دال بر مفقودی در ارتفاعات یافته به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر۱۱۲،اورژانس ۱۱۵ وپلیس۱۱۰بجز دکتر برزویه اعلام نشده بود گمان میرفت جسد پیدا شده متعلق به ایشان باشد ولی خانواده مرحوم پس از دادن نشانی های جسد این احتمال را رد کردند.

رضایی در پایان از مردم عزیز لرستان و هموطنان گرامی خواست تا سر حد امکان از صعود های تک نفره و‌کوهنوردی بدون تجهیزات و امکانات خودداری نمایند.

انتهای پیام/

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم