ثبت پیمایش آژانس‌های تاکسی تلفنی، شرط دریافت سهمیه سوخت

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد:

ثبت پیمایش آژانس‌های تاکسی تلفنی، شرط دریافت سهمیه سوخت

مسعود ارمغان مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: آژانس‌های تاکسی تلفنی بر اساس پیمایش سهمیه سوخت دریافت می‌کنند.

مسعود ارمغان در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و دستورالعمل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور مقرر شد به‌ منظور نظارت بر عملکرد آژانس‌های تاکسی تلفنی و همچنین مدیریت و نظارت بر نحوه مصرف سوخت، مدیران آژانس‌ها تا ۲۰ مردادماه سال‌جاری پیمایش خودروهای تحت نظارت خود را در سامانه تلتا (سامانه جامع مدیریت حمل و نقل و مانیتورینگ آنلاین) به‌صورت روزانه ثبت کنند.

مسعود ارمغان با اشاره به این نکته که برقراری سهمیه سوخت یارانه‌ای در ماه‌های آینده تا ۲۰ هر ماه بر اساس پیمایش خودروها خواهد بود، افزود: به‌منظور اجرایی شدن این طرح، اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور زیرساخت لازم را برای فعال‌سازی نرم‌افزار اختصاصی آژانس‌ها جهت نصب در دفاتر آنها فراهم کرده است و ارائه ندادن گزارش پیمایش خودروهای فعال توسط مدیران آژانس‌ها باعث حذف سهمیه سوخت تخصیصی خواهد شد.

او اعلام کرد: متقاضیان با مراجعه به سایت www.telta.ir  در قسمت آموزش ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی، تمامی آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

 

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم