تفکیک پسماندها از مبدأ در خرم‌آباد

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری مرکز لرستان به زرک خبر داد؛

تفکیک پسماندها از مبدأ در خرم‌آباد

تفکیک پسماندها از مبدأ در خرم‌آباد

پایگاه خبری زرک ـ بتول صادقی

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری مرکز لرستان از تفکیک پسماندها از مبدا در خرم‌آباد خبر داد.

بابک محرر، روز یکشنبه ۱۱ آبان۹۹ در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، اظهار داشت: در سالیان گذشته یک بار طرح تفکیک زباله در مبدا اجرا شده است، اما مقطعی بوده و تداوم نداشته است، بنابراین برای رفع اصولی این مشکل اقدام به واگذاری اجرای طرح تفکیک از مبدا به پیمانکار واجدالشرایط از طریق برگزاری مزایده عمومی کردیم.

بابک محرر، افزود: یکی از پیمانکاران که رزومه کاری مناسبی نیز دارد برنده مزایده شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و وجود خطر انتقال آن از طریق پسماندهای خانگی این طرح فعلاً اجرا نشده است.

وی بیان داشت: در نشستی که با پیمانکار مربوطه داشتیم مقرر شده که در یک بازه زمانی مشخص و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از ستاد مبارزه با کرونا اجرای طرح را آغاز کند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری مرکز لرستان یادآور شد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم‌آباد یک کارخانه خط پردازش ۲۵۰ تنی جهت تفکیک زباله از مقصد در سکوی دفن زباله در اختیار دارد که در صورت اجرای طرح تفکیک پسماند در مبدا از ظرفیت آن نیز استفاده خواهد شد.

محرر با بیان اینکه درصد بیکاری در شهرستان خرم‌آباد زیاد است و عده‌ای جهت تأمین معاش اقدام به جمع‌آوری زباله‌های دارای ارزش می‌کنند، تاکید می‌کند: یکی از بندهای قرارداد، ساماندهی زباله‌گردهای شهر توسط پیمانکار است به این معنی که پیمانکار موظف به شناسایی و شناسنامه‌دار کردن زباله‌گردها شده است.

وی ادامه داد: با اجرای طرح، زباله‌گردها تحت نظر شرکت پیمانکار و با رعایت مسائل بهداشتی و ضوابط مربوطه بکارگیری خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

شهروند (تایید نشده)

با تشکر لز مدیرلایق بابک محرر بابت اقدام ارزنده ای که انجام دادن اینکار باید خیلی سالها پیش انجام میگرفت  ولی به لطف خدا و زحمات بی شائبه ایشون  تفکیک از مبدا درخرم آباد اجرایی شد.

۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۵۷

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم