به قوی‌تر شدن آموزش و پرورش کمک کنید

کد خبر: 
۲۶۵
معاون استاندار لرستان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان:

به قوی‌تر شدن آموزش و پرورش کمک کنید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: همه‌ی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، نهادها و سازمان‌ها بایستی برای پیشبرد اهداف عالیه‌ی اداره کل آموزش و پرورش استان کمک کنند تا قوی‌تر شود.
به گزارش خبرنگار زرک، محمود ثمینی امروز دوشنبه که در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان سخن می‌گفت، به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اشاره و اضافه کرد: تمام برنامه ریزی‌ها را برای تحقق آنچه وعده داده بودیم به کاربستیم و در پیشگاه خداوند سربلندیم که توانستیم به وعده خود که همان برگزاری انتخاباتی سالم، بی‌طرفانه و قانونمند بود جامه‌ی عمل بپوشانیم.
وی از مشارکت حداکثری لرستانی‌ها در روز رأی‌ گیری به عنوان خلق حماسه‌ای دیگر یاد کرد و اظهار داشت: از مردم، منتخبین آنها در مجلس شورای اسلامی و همچنین از تمامی کسانی که برای خانه ملت داوطلب شدند قدردانی می‌کنم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اعلام اینکه این استان ۹ کرسی در مجلس دارد، تصریح کرد: خوشبختانه همه‌ی آنها در مرحله نخست انتخابات راهی بهارستان شدند.

آموزش و پرورش زمینه ساز تعالی کشور است
ثمینی در ادامه به اهمیت تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت خانواده‌ی بسیار بزرگی است. آموزش و پرورش زمینه ساز رشد و تعالی هر کشور محسوب می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه اگر بناست هر مملکتی به جایگاه رفیع برسد باید به آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای داشته باشد، خاطرنشان کرد: همه‌ی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، نهادها و سازمان‌ها بایستی برای پیشبرد اهداف عالیه‌ی آموزش و پرورش به این اداره کل کمک کنند تا قوی‌تر شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه در سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش به ۶نوع تربیت اشاره شده است، افزود: تعلیم و تربیت از مسائل بسیار مهمی است که باید به آن پرداخته شود و ضرورت دارد هم به وضعیت آموزش و هم به وضعیت پرورشِ دانش‌آموزان استان توجه کنیم.
ثمینی در بخش پایانی سخنان خود با تبریک روز مهندس یاد و خاطره مدیرکل فقید نوسازی مدارس لرستان را گرامیداشت و گفت: زنده یاد مهندس محمدرضا حیدری، مدیری سختکوش، تلاشگر، علاقمند به خدمت بود که در پسا سیل برای دایرکردن مدارس آسیب‌دیده از سیل استان برای بازنماندن دانش آموزان از تعلیم و تربیت با جان و دل تلاش کرد.

 

برچسب‌ها: 
محمود ثمینی - استانداری لرستان - تودیع و معارفه - اداره کل آموزش و پرورش لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم