بهره‌برداری از ۷۲ میلیارد پروژه‌ راه و مسکن استان در دهه فجر

کد خبر: 
۱۴۰
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد:

بهره‌برداری از ۷۲ میلیارد پروژه‌ راه و مسکن استان در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از افتتاح ۷۲میلیارد تومان پروژه راه و مسکن در استان طی دهه فجر امسال خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، رضا خالقی در گفت‌وگو با رسانه‌های لرستان اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بهره برداری از ۷۲ میلیارد تومان پروژه راه و مسکن در استان آغاز می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه کار ساخت و تکمیل ۳۳۲ واحد مسکن مهر خرم‌آباد پایان یافته است، تصریح کرد: واحدها همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در ادامه اعلام کرد: برای ساخت این تعداد واحد ۲۴ میلیارد تومان در قالب تسهیلات دولتی و سهم آورده متقاضیان هزینه شده است.
خالقی افزود: همچنین در حوزه راه و بناهای عمومی به منظور احداث و تکمیلِ ۱۰ کیلومتر جاده خرم‌آباد ـ کوهدشت و پل کشکان در این مسیر،  ۳.۵ کیلومتر محور ازنا ـ شازند و ساخت ۲ باب کتابحانه در بروجرد و رومشکان، ۳۷ میلیارد تومان هزینه شده که همزمان با دهه فجر به طور رسمی افتتاح می‌شوند.
وی با بیان اینکه بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر بود ۱۱ کیلومتر از محور ازنا ـ شازند بهسازی و بهره‌برداری شود که به دلیل شرایط جوی نامناسب و بارش برف محقق نشده است، خاطرنشان کرد: این در حالیست که در صورت استمرار هوای آفتابی به مدت یک هفته برای نصب علائم و انجام ایمنی مسیر، این مهم محقق می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل طرح‌های دهه فجر۹۸ را ۷۲ میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: همچنین پنج طرح بازآفرینی شهری با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در خرم‌آباد، دورود و الیگودرز آماده بهره‌برداری است.

خبرنگار: مهدیه مظفری/ زرک
 

برچسب‌ها: 
اداره کل راه و شهرسازی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم