بنیاد مسکن دست به دست هم داده تا پلدختر را از غم‌ درآورد

کد خبر: 
۱۷۰
تابش:

بنیاد مسکن دست به دست هم داده تا پلدختر را از غم‌ درآورد

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور دست به دست هم داده تا شهر پلدختر را از غم‌ها درآورد.
به گزارش خبرنگار زرک از پلدختر، علیرضا تابش ظهر امروز در مراسم افتتاح پل شهدای هفتم تیر پلدختر با بیان اینکه در سفرهای اولی که به پلدختر انجام شد مردم را در رنج و سختی می‌دیدیم اظهار داشت: امروز به‌طور نسبتی خیلی از مسائل و مشکلات برطرف شده و بقیه مشکلات هم برطرف خواهد شد و امیدوارم در مدت کوتاهی که در پیش داریم کارهای باقی را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه سیل بزرگی در کشور اتفاق افتاد و در بازسازی هم اقدامات بسیار موثری انجام شده است افزود: در لرستان و شهرستان پلدختر بنیاد مسکن به تنهایی هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده و دستگاه‌های دیگر هم در این استان چهار هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده که ۶۰ درصد آن هزینه شده است.
رئیس بنیاد مسکن کشور عنوان کرد: ایجاد دیوار حفاظتی شهر پلدختر به سبب جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر بسیار مهم است که توسط بنیاد مسکن در حال انجام است و در صورت مطالعه و وجود ضرورت مابقی احداث دیواره ساحلی را هم تأمین اعتبار کرده و یا با سازمان برنامه و بودجه مکاتبه می‌کنیم و برنامه‌ریزی آن را انجام خواهیم داد.
وی بیان کرد: همه مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور دست به دست هم داده تا شهر پلدختر را از غم‌ها درآورد و امروز روز شکرگزاری است.

 

 

برچسب‌ها: 
علیرضا تابش - بنیاد مسکن - پلدختر - سیل - افتتاح پل

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم