برای توانمند کردن خانه مطبوعات استان کوتاهی نمی‌کنم

کد خبر: 
۱۳۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه:

برای توانمند کردن خانه مطبوعات استان کوتاهی نمی‌کنم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برای توانمند کردن خانه مطبوعات استان کوتاهی نمی‌کنم.
به گزارش خبرنگار زرک، محمدحسین فتاحی شامگاه شنبه در نشست هم‌اندیشی نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اصحاب رسانه استان به جایگاه رسانه در کشور و نقش بسزای آن در پیشرفت و وحدت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز جنگ استکبار علیه ایران اسلامی صرفاً در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی نیست، بلکه در تمامی حوزه‌ها ورود پیدا کرده‌اند و حوادث اخیر خود گواه این مدعاست.
وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها در جنگ با استکبار همواره پیروز میدان بوده‌اند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب چه زیبا فرمودند رسانه‌ها، تلویزیون‌ها و هنرها تأثیرشان از بمب اتم هم قوی‌تر است و این نشان از تأثیر رسانه در پیشرفت جوامع دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مسائل و مشکلات پیش روی اصحاب رسانه استان اشاره و اضافه کرد: بایستی مشکلات شاغلان در این حوزه بیش از گذشته مرتفع شود.
فتاحی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های استان در حوزه رسانه فراهم نیست، ادامه داد: این در حالیست که با وجود کم‌وکاست‌ها اصحاب رسانه لرستان توانمند بوده و هست.
وی با تأکید بر اینکه رسانه می‌تواند به توسعه استان کمک کند، بیان داشت: همواره رسانه‌ها توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

خانه مطبوعات لرستان ترکیب کاملی از پیشکسوتان، جوانان و زنان فعال حوزه رسانه است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به شرکت ۸۳درصدی اعضای خانه مطبوعات استان در انتخابات اخیر این خانه اشاره و اعلام کرد: خوشبختانه خانه‌ی جدید ترکیب کاملی از پیشکسوتان، جوانان و زنان فعال حوزه رسانه است و ایمان دارم این تیم موفق و مؤید خواهد بود.
فتاحی در پایان گفت: برای مرتفع شدن مشکلات اصحاب رسانه و توانمند کردن خانه مطبوعات لرستان هر کمکی از دستم برآید کوتاهی نخواهم کرد.
 

برچسب‌ها: 
نماینده ولی فقیه در لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم