بايد سختي‌هاي انقلاب را به خاطر خدا تحمل كنيم

کد خبر: 
۲۰۱۸
شهيد حميدرضا نهاوندي:

بايد سختي‌هاي انقلاب را به خاطر خدا تحمل كنيم

در فرازی از وصیت‌نامه «شهید حمیدرضا نهاوندی» آمده است: ما بايد سختي‌هاي انقلاب را به خاطر خدا تحمل كنيم و به دنبال راحتي نگرديم،زيرا خداوند فرموده است كه در اين دنيا براي انسان راحتي نيست و ما انسان را در سختي آفريديم.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «شهید حمیدرضا نهاوندی» متولد ۱۳۴۵ بود که در عملیات خیبر جزیره مجنون در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در ادامه بخشی از وصیت‌نامه او را می‌خوانید؛

آنان كه در راه خدا كشته شدند،خدا هرگز رنج و اعمال‌شان را ضايع نگرداند. شهادت عشق است و حالا شما ما را از معشوق مي‌ترسانيد.

سپاس خداوندي را كه بزرگتر از آن است كه بتوان وصفش كرد و درود بر محمد و آل محمد (ص) كه برگزيده خداست و سلام بر امام امت خميني كبير، اين اسوه زمان.امامي كه فرياد جهانخواران را در سينه‌هايشان خفه كرد و سلام بر امت هميشه بيدار و در صحنه حاضر.
خداوندا مرا ببخش كه نتوانستم برايت بنده‌اي مفيد و عابد باشم، خدايا بندهاي نفساني را از پاهايم باز كن تا بهتر بتوانم تو را بشناسم.

معبودم الله، مكتبم اسلام، حزبم حزب الله و رهبرم روح الله.

خداوند را سپاس مي‌گويم كه مرا در اين برهه از زمان بدنيا آورد و به من توانايي داد تا در صف جندالله قرار گيرم. چه معامله‌اي از اين بهتر كه خون بدهي و خونبهايت قرب خدا باشد تا نزد پروردگارت روزي بخوري و با ائمه اطهار باشي و از آتش دوزخ رهايي يابي و در بهشت و در نعمت‌هاي الهي غوطه ور باشي، مگر اين مقام را به غير از راه شهادت مي‌تواني كسب كني.

اكنون باز يوم‌الله ديگري است، حماسه عاشوراي ۶۰ هجري تكرار شده است،حسين زمان ما خميني نداي هل من ناصر ينصرني را سر داده است.

انيك ما مي‌گویيم حسين جان اگر در آن فضاي داغ و خونين جز عده‌اي معدود كسي تو را ياري نكرد و نداي تو را لبيك نگفت ما پيروانت در فضاي گرم و خونين ايران زمين،دست مردانيگی مشت كرده و به نداي غريبت لبيك مي‌گویيم.

اي امت شهيدپرور! از خداوند بخواهيد كه خداي نكرده به خاطر ماديات اين دنياي پست از امام و حسين زمان خميني بت شكن دست برنداريد. امت شهيدپرور تنها راهي كه ما مي‌توانيم خدا را از خود راضي كنيم زير پا گذاشتن هواهاي نفساني به خاطر خدا و كوشش در راه اسلام است.
برادران و خواهرانم وحدت را فراموش نكنيد كه راه نابودي اين انقلاب تفرقه است. ما بايد سختي‌هاي انقلاب را به خاطر خدا تحمل كنيم و به دنبال راحتي نگرديم،زيرا خداوند فرموده است كه در اين دنيا براي انسان راحتي نيست و ما انسان را در سختي آفريديم.خداي نكرده يك وقت نشود كه ماانقلاب را فراموش كنيم،كه خداوند از مومنين پيمان گرفته است كه آنها در مقابل ظالمان بايستند و ياور مظلومان باشند.

پدر و مادر عزيزم و ديگر خويشاوندان اميدوارم مرا حلال كنيد. پدر و مادر شما خيلي برايم زحمت كشيديد و من نتوانستم دين خود را نسبت به شما ادا كنم.همسرم نيز همينطور خواهران و برادرانم!اميدوارم كه راه امام را برويد و هدفتان فقط اسلام باشد.

وقتتان را به بطالت نگذرانيد و با خدا ارتباطتان را زياد كنيد. مساجد و اجتماعات مذهبي را ترك نكنيد و با صبر و خوشحالي و خنده رويي خودتان پوزه منافق صفتان را به خاك بماليد.

از مادر و برادران و خواهرانم مي‌خواهم كه در تربيت كودكان خود حداكثر سعيشان را بكنيد و از برادران هم درسم، از طلبه‌ها و همه دوستان مي‌خواهم كه راه امام را رها نكنيد و ارتباط خودتان را با خداوند بيشتر كنيد و در پايان از همه شما مي‌خواهم كه مرا حلال كنيد و بعد از شهادتم مرا از اعمال خير خود بي‌نصيب نگذاريد و نيز مي‌خواهم كه تا حد امكان تمام مستحبات كفن و دفن و دعاها و نمازهاي مستحبي ميت را برايم به جا آوريد مخصوصاٌ هميشه مرا از ثواب قرآن نصيبي بدهيد.

پدر و مادرم از خداوند برايم طلب مغفرت بخواهيد و از همسرم مي‌خواهم كه اگر بچه دار شديم در تربيت فرزندمان حداكثر سعي و كوشش خود را بكند.

بنده خدا- حميدرضا نهاوندي-۶۲

من واژه بغض در گلو پنهانم           ديباچه قصه هاي بي پايانم
گفتي كه به انتظار وصلم بيني        صد سال در انتظار تو مي مانم

انتهاي پيام/

 

برچسب‌ها: 
شهيد حميدرضا نهاوندي - شهدای لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم