بانک کشاورزی از بقیه بانک‌ها متفاوت است

کد خبر: 
۲۲۴
معاون اقتصادی استاندار لرستان در بازدید از بانک کشاورزی استان:

بانک کشاورزی از بقیه بانک‌ها متفاوت است

معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: بانک کشاورزی به دلیل ویژگی‌های خاص از بقیه بانک‌ها متفاوت است.
به گزارش خبرنگار زرک، عبداللهی در بازدید از بانک کشاورزی استان گفت: از آنجا که بیشترین درصد اشتغال در لرستان در حوزه کشاورزی است، این بانک به دلیل ویژگی‌های خاص از بقیه بانک‌ها متفاوت است.
عبداللهی تصریح کرد: گستردگی خدمات، پراکندگی شعب در سطح استان و حجم بالای کار نشان از اهمیت و جایگاه بانک کشاورزی در سطح استان است .
وی با تقدیر از حمایت‌های مالی بانک کشاورزی که موجب رونق اقتصادی در بخش‌های روستایی در لرستان شده است، گفت: کارهای خوبی که در سال‌های اخیر در حوزه کشاورزی، باغداری و همچنین در حوزه دامپروری و شیلات در  مناطق روستایی انجام شده است، موجب شده که منظومه‌های روستایی از نظر اقتصادی بسیار قدرتمند باشند و این در حالی است که در گذشته این چنین نبوده است .
عبدالهی به عنوان نمونه به گوشه‌ای از خدمات در بخش کشاورزی اشاره کرد و به باغات انجیر شهرستان پلدختر، باغات انار سیاب شهرستان کوهدشت که بزرگترین باغات انار متمرکز کشور هستند و از نظر رفاهی و توسعه اقتصادی تأثیر زیادی بر زندگی مردم داشته‌اند و یا باغات گردو در شهرستان الشتر، همچنین محصول باغات سد مروک شهرستان دورود و زردآلوی معروف آن و همچنین در حوزه دامپروری و پرورش آبزیان نیز کارهای خوبی در استان انجام شده است.
معاون اقتصادی استاندار لرستان به اهمیت بحث مکانیزاسیون و استفاده از شیوه‌های جدید کشاورزی اشاره کرد و گفت: ترویج، حمایت و گسترش استفاده از شیوه‌های جدید کشاورزی مانند مجموعه کشت و صنعت لرستان موجب تحولات گسترده‌ای در استان خواهد شد .
عبداللهی خاطرنشان کرد: با توجه به استعداد بالقوه در استان لرستان، معتقدیم در کنار کارهای خوبی که انجام گرفته می‌توان امور را به گونه‌ای برنامه ریزی و انجام داد تا جهشی مضاعف در لرستان به وجود آید.
وی اضافه کرد: هرگونه تغییر و تحول در این حوزه‌ها مستلزم حمایت سیستم بانکی است که با توجه به ظرفیت و تعامل خوب این بانک با بخش کشاورزی و دامپروری انتظار داریم  با حمایت‌های مطلوب در بخش کشاورزی علاوه بر تامین نیاز استان موضوع صادرات محصولات بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.
معاون اقتصادی استاندار در پایان از اقدامات خوب انجام شده و حمایت های مالی از صنایع و واحدهای تولیدی وابسته به بخش کشاورزی و دامپروری و همچنین به دلیل ایجاد زمینه اشتغال در مناطق روستایی از بانک کشاورزی لرستان تقدیر کرد.

 

برچسب‌ها: 
بانک کشاورزی - معاون اقتصادی استاندار لرستان - سد مروک

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم