بازگشایی حضوری ۹۰درصد مدارس دور دست لرستان / ۳۰ درصد دانش آموزان گوشی هوشمند ندارند

کد خبر: 
۱۹۸۳
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در آيين نواخته شدن زنگ مدارس مطرح كرد؛

بازگشایی حضوری ۹۰درصد مدارس دور دست لرستان / ۳۰ درصد دانش آموزان گوشی هوشمند ندارند

بازگشایی حضوری 90درصد مدارس دور دست لرستان / 30 درصد دانش آموزان گوشی هوشمند ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اعلام اینکه ۹۰ درصد مدارس مناطق دور دست لرستان با حضور دانش آموزان بازگشایی می‌شود، بیان داشت: ۳۰ درصد دانش آموزان فاقد گوشی‌های هوشمند هستند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ علیرضا نخعی که در آیین نواخته شدن زنگ مدارس لرستان در دبیرستان دخترانه شکوه خرم‌آباد  سخن می‌گفت، اظهار داشت: سال تحصیلی جدید در استان با حضور ۳۶۰هزار دانش‌آموز در ۵هزار و ۳۰۰ مدرسه آغاز شده است.

وی با اعلام اینکه یک‌هزار و ۶۰۰ مدرسه لرستان که تاکنون تحت پوشش اینترنت نبود به این امکان مجهز شده اما به لحاظ وسایل ارتباطی حدود ۳۰ درصد دانش آموزان فاقد گوشی‌های هوشمند هستند، تصریح کرد: در این زمینه هیچگونه نگرانی وجود ندارد؛ چراکه تمام دانش‌آموزان استان تحت پوشش تحصیلی قرار می‌گیرند و شیوه‌های جایگزین برای ارائه خدمات آموزشی به آنان اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: باتوجه به کم جمعیت بودن مناطق دور دست استان، کلاس‌های زیر ۱۰ نفر را می‌توان حضوری برگزار کرد.
نخعی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد مدارس مناطق دور دست لرستان با حضور دانش آموزان بازگشایی می‌شود، اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا، ضدعفونی روزانه محیط مدرسه، تحویل ماسک و مواد ضدعفونی کننده به مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه مدارس مناطق وضعیت قرمز کرونا غیرحضوری بازگشایی شده و در نواحی زرد نیز دانش آموزان به گروه‌های کوچک تقسیم می‌شوند، تأکید کرد: ساماندهی نیروها و کلاس‌های آموزشی انجام و تمام تدابیر لازم برای سلامت و کیفیت آموزشی دانش آموزان در نظر گرفته شده است که از خانواده‌ها نیز تقاضا می‌شود در این راستا همراه و حامی آموزش و پرورش باشند.

انتهاي پيام/

 

برچسب‌ها: 
اداره كل آموزش و پرورش لرستان - عليرضا نخعي - بازگشايي مدارس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم