امتحانات غیرحضوری دانشجویان دانشگاه لرستان از ۸ تیر آغاز می‌شود

کد خبر: 
۱۴۹۸
معاون آموزشی دانشگاه لرستان:

امتحانات غیرحضوری دانشجویان دانشگاه لرستان از ۸ تیر آغاز می‌شود

امتحانات غیرحضوری دانشجویان دانشگاه لرستان از ۸ تیر آغاز می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: به منظور حفظ سلامت دانشجویان و جلوگیری از شیوع کرونا امتحانات دانشجویان این دانشگاه بصورت غیرحضوری از هشتم تیر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرک، احسان رشیدیان امروز دوشنبه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به وضعیت استان و شیوع بیماری کرونا و بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، ۹۰ درصد امتحانات دانشگاه لرستان بجز رشته‌های خاص دارای کارگاه‌های عملی به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای مقابله با ویروس کرونا از روزهای نخستین انتشار این ویروس در استان به سرعت زیرساخت‌های لازم فراهم و تمام کلاس‌های تئوری بصورت مجازی برگزار شده است، افزود: پایان کلاس‌های مجازی در دانشگاه لرستان پنجم تیرماه خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: تمام امتحانات تئوری و نظری در قالب ارزشیابی غیرحضوری دانشجویان با احتساب نمرات مستمر و استفاده از نرم افزارم LMS با توجه به سرفصل‌های دروس برگزار خواهد شد.

رشیدیان با اشاره به اینکه امتحانات از هشتم تا ۲۲ تیرماه ادامه خواهد داشت، گفت: کلاس‌های عملی این دانشگاه نیز از ۲۳ تیرماه به صورت فشرده به مدت ۲ هفته تا ۱۵ مردادماه برگزار می‌شوند.

وی افزود: کلاس‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب فضای آزمایشگاه‌ها در کلاس‌های ۱۰ نفره برای دوره کارشناسی و سه تا چهار نفره برای مقاطع ارشد و دکتری برگزار خواهند شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده ۲۰۰ نفر از دانشجویان نیازمند خوابگاه هستند که برای هر دانشجو یک اتاق در نظر گرفته شده است تا در زمان برگزاری کلاس‌های عملی از خوابگاه استفاده کنند.

رشیدیان تصریح کرد: امتحانات دروس عملی در دانشگاه لرستان از پنجم تا ۱۵ مرداد ماه برگزار می‌شود و نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ تا ۲۰ مردادماه تکمیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: حضور دانشجویان و کارکنان در دانشگاه لرستان مستلزم استفاده از ماسک و دستکش و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی است./

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه لرستان - احسان رشیدیان - ویروس کرونا - دانشجویان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم