اعتبار جذب نکنید در جاهای دیگری که استان نیاز دارد هزینه خواهد شد

کد خبر: 
۱۹۰۶
استاندار لرستان خطاب به مدیران لرستانی؛

اعتبار جذب نکنید در جاهای دیگری که استان نیاز دارد هزینه خواهد شد

استاندار لرستان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان اظهار داشت: موفق به جذب اعتبارات نشوید در جاهای دیگری که استان نیاز دارد هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی در جلسه ویدیو کنفرانس شورای اداری لرستان که با حضور سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور حول محور امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین و ساخت سه هزار واحد مسکونی و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برگزار شد، گفت: «اوحدی» از سرمایه‌های مدیریتی کشور است.

او ادامه داد: پرداخت مطالبات خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران از اقدامات ارزشمندی است که توسط معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام گرفته است.

استاندار لرستان در ادامه بر جذب اعتبارات باقی مانده از سال ۹۸ تأکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به مدت اندک باقیمانده نسبت به جذب اعتبارات، طبق جدول زمان‌بندی عمل کنند.

خادمی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی که موفق به جذب اعتبارات نشوند از سرجمع بودجه آنها کاسته و در جاهای دیگری که استان نیاز دارد هزینه خواهد شد.

وی، لزوم تسریع در مبادله موافقت نامه‌ها را خواستار شد و گفت: در بحث اوراق، به غیر از موضوعات مرتبط با سیل، سایر موارد در زمینه طرح‌های استان تعیین تکلیف شده‌است.

استاندار لرستان با اشاره به طرح ابلاغی دولت در رابطه با فروش بخشی از اموال مازاد برای تأمین کسری بودجه دوایر دولتی، بیان داشت: درآمد حاصل از اجرای این طرح، به خود دستگاه اجرایی تعلق خواهد گرفت و در صورت لزوم استانداری به موضوع ورود می‌کند.

خادمی خاطرنشان کرد: معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مکلف به تقسیم‌بندی دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی کردن طرح مذکور در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: طرح مسکن ایثارگران در لرستان با حضور اوحدی به خوبی اجرایی شود و سایر امتیازات مربوط به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به آنان تعلق گیرد.

در پایان جلسه امروز تفاهم‌نامه اجرایی ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگران استان با حضور اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و خادمی استاندار لرستان به امضا رسید.

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - سید موسی خادمی - سعید اوحدی - بنیاد شهید و امور ایثارگران - انعقاد تفاهم نامه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم