اختصاص ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای رفع مشکل آب روستاهای سیل زده لرستان

کد خبر: 
۱۲۸
کاکاوند خبر داد:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای رفع مشکل آب روستاهای سیل زده لرستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از اختصاص مبلغ ۲۰۰ میلیارد ريال اعتبار برای رفع مشکلات روستاهای سیل زده این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علیرضا کاکاوند در گفت و گو با رسانه‌های استان گفت: در سیل فروردین ماه امسال ۹۶۴ روستای استان با خسارت دو هزار و ۶۲۰ میلیارد ريالی در خصوص تامین آب شرب مواجه شدند.
وی با اشاره به این‌که تاکنون تنها مبلغ ۲۰۰ میلیارد ريال از حجم بالای خسارات به این شرکت پرداخت شده است؛ اظهار داشت: بر اساس آخرین پیگیری‌ها در هفته گذشته مبلغ ۲۰۰ میلیارد ريال دیگر نیز اختصاص یافت که پس از تصویب در هیات دولت به استان لرستان تخصیص پیدا خواهد کرد.
وی تصریح کرد: حجم خسارات وارد شده در سیل امسال بسیار زیاد بوده است؛ اما با تلاش شبانه‌روزی همکاران در این شرکت و در کمتر از دو هفته آب شرب روستاهای خسارت دیده وصل شد.
مدیر عامل آبفار لرستان اضافه کرد: نیروهای این شرکت در زمان سیل در انتظار اعتبار نمانده و با امکانات موجود مشکل تامین آب شرب روستاهای خسارت دیده رفع شده و در زمان مناسب آب شرب پایدار این روستاها نیز ترمیم و عملیاتی شده است.
کاکاوند خاطر نشان کرد: با توجه به سیل خیز بودن منطقه و همجواری برخی روستاها با رودخانه ها، می‌بایست تاسیسات و خطوط انتقال آب به روستاها ایمن سازی شود و امیدواریم با تخصیص مبلغ جدید بتوانیم در راستای اقدامات پیشگیرانه و ایمن سازی اقدام کنیم.

 

برچسب‌ها: 
آبفار لرستان - سیل - کاکاوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم