اجرای کمپین در رسانه‌های عربی و انگلیسی زبان

اجرای کمپین در رسانه‌های عربی و انگلیسی زبان

این روزها شاهد افزایش حضور گردشگران خارجی به ویژه کشورهای عربی همسایه هستیم، بیمارانی که به قصد درمان و یا جراحی زیبایی وارد کشور می‌شوند و همچنین تاجرانی که به دلیل اختلاف نرخ ارز تصمیم به تجارت با شرکت‌های داخلی گرفته‌اند.

چطور در معرض دید آن‌ها قرار بگیریم؟

از کجا فهمیده‌اند که در ایرانی عمل زیبایی انجام می‌شود؟

مکان‌های تفریحی و گردشگری ایران چطور جذبشان می‌کند؟

 

با توجه به ایجاد فرصت‌های بسیار مناسب برای جذب توریست گردشگری و درمانی، خدمات بین‌المللی، صادرات و تجارت با کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس، اخبار رسمی امکان اجرای کمپین در رسانه‌های عربی و انگلیسی زبان داخل کشور را فراهم کرده است.

اخبار رسمی این امکان را برای کسب‌وکارها ایجاد کرده تا اخبار کسب‌و‌کار خود را به صورت کمپین‌های رسانه‌ای در معتبرترین رسانه‌ها در معرض دید مخاطبان هدف خود در نقاط مختلف دنیا قرار دهند.

 

این کمپین‌ برای چه شرکت‌هایی مناسب است؟

شرکت‌های صادرات محصولات، خدمات بین‌المللی، گردشگری (توریستی)، خدمات درمانی، پزشکان و جراحان زیبایی و... می‌توانند از این کمپین‌های رسانه‌ای در راستای اهداف روابط عمومی، برندینگ و حتی سئو کسب‌وکار خود استفاده کنند.

اخبار رسمی این فرصت را برای کسب‌وکار ها فراهم می‌کند تا محصول یا خدمات خود را به زبان محلی کشورهای همسایه معرفی نمایند و در معرض دید تعداد زیادی از مشتریان بلقوه خارجی قرار بگیرند.

 

برند شما می‌درخشد!

استفاده از کمپین‌های رسانه‌ای بین‌المللی باعث می‌شود در نتیجه جست‌وجوهای افراد محلی و یا شرکت‌های مورد هدف در کشور مقصد به نمایش در بیاید. کسب‌وکارها می‌توانند شرکت و یا محصول خود را معرفی کرده و یک رد پای موثر از خود برای مشتریان بلقوه‌ی خارجی به‌جای بگذارند.

این کمپین‌ها از چند زاویه دارای اهمیت است:

  1.  افزایش شانس دیده شدن: با انتشار محتوایی که به سوالات مشتریان و مخاطبان پاسخ می‌دهد و یا مشکلی از آن‌ها حل می‌کند، شانس دیده شدن و توجه به برند را بالا می‌برد.
  2. بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو SEO: اگر کسب‌وکاری یک وب‌سایت چند زبانه دارد با گرفتن بک لینک‌ می‌تواند رتبه خود را در کلمات کلیدی مد نظر خود بهبود ببخشد. به دلیل انگلیسی و عربی بودن زبان این وب سایت‌ها، لینک‌هایی که به یک محتوا با زبان عربی و انگلیسی داده می‌شود، نتیجه‌ی بسیار بهتری در رتبه سایت خواهد گذاشت.

 

رسانه‌ها

اخبار رسمی در تلاش است تا در راستای پیشبرد اهداف مشتریان خود، برترین رسانه‌های داخلی و خارجی را به‌خدمت گیرد. تاکنون امکان اجرای کمپین رسانه‌ای در بیش از ۲۰ رسانه بین‌المللی عربی و انگلیسی فراهم شده. امید است تا در چند ماه آینده این عدد به بیش از ۱۰۰ رسانه برسد.

در بسته‌های رسانه‌ای اخبار رسمی، رسانه‌هایی از کشورهای عراق، قطر، کویت، امارات، بحرین وجود دارند که می‌توانند به روابط عمومی و برندینگ کسب‌وکارها کمک کنند.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم